مربیان تیم های رده سنی پایه کاراته معرفی می شوند

به گزارش وبلاگ افرا، اتحادیه کاراته آسیا قزاقستان را طی روزهای 28 آذر تا اول دیماه به اسم میزبان رقابتهای قهرمانی قاره کهن در رده های سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان معرفی کرد.

مربیان تیم های رده سنی پایه کاراته معرفی می شوند

پس از آن هم فدراسیون کاراته کشورمان تاریخ 17 تا 23 مهرماه را برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تعیین کرد.

کادر فنی تیم ملی بزرگسالان که تعیین است و فدراسیون در صدد است تا پیش از برگزاری مسابقات انتخابی، مربیان تیم های رده سنی پایه را معرفی کند تا اعضای کادر فنی بر مسابقات و نحوه حضور کاراته کاها در اردوی آماده سازی و رقابتهای انتخابی داشته باشند.

بر همین اساس کمیته فنی فدراسیون کاراته طی چند روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد و با آنالیز گزینه های مورد نظر خود، کادر فنی را معرفی خواهد نمود.

این کمیته هم با محور قراردادن مربیان سازنده میخواهد پای مربیانی را که کوشش زیادی برای تربیت کاراته کاهای با آتیه کوشش مضاعفی دارند، نسبت به این انتخاب اقدام نماید. ضمن اینکه استفاده از تجربیات کاراته کاهای ملی پوش و اسم دار هم مد نظر کمیته فنی است.

با توجه به زمان رقابتهای انتخابی و تاریخ برگزاری مسابقات، کادر فنی تیم های رده سنی پایه کمتر از دو ماه فرصت دارند تا کاراته کاها را برای مبارزه روی تاتامی آسیایی آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مربیان تیم های رده سنی پایه کاراته معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیان تیم های رده سنی پایه کاراته معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید