مایکروسافت دوباره طراحی برنامه Photos ویندوز 11 را تغییر می دهد

به گزارش وبلاگ افرا، مایکروسافت سال گذشته برای هماهنگی ظاهر برنامه Photos با زبان طراحی ویندوز 11، طراحی آن را کمی تغییر داد. اما حالا این شرکت بار دیگر مشغول آزمایش یک نسخه تازه از آن است که در کنار تغییرات ظاهری نسبی، بعضی از دیگر بهبود ها هم در آن به چشم می خورد.

مایکروسافت دوباره طراحی برنامه Photos ویندوز 11 را تغییر می دهد

قابل توجه ترین تغییر اجرا شده، نمای مربوط به گالری است که روشی متفاوت برای مرور عکس های کاربران ارائه می دهد. یکی از مقام های ارشد مایکروسافت با انتشار یک پست اعلام نموده که نمای نو قرار است گشت و گذار در بین عکس ها، مدیریت و پیدا کردن عکس های مختلف را راحت تر از گذشته کند. بعلاوه در این نسخه برای قابلیت Memories یا همان خاطرات هم با بهبود هایی روبرو شده ولی در پست موردنظر به جزئیات این بهبود ها اشاره ای نشده است.

البته در این نسخه نو، دیگر امکان بهره گیری از ادیتور ویدیو موجود در نسخه قبلی وجود ندارد. به همین دلیل مایکروسافت توصیه نموده که اگر کاربران در پی ادیت های ساده ویدیوی خود هستند، از برنامه Clipchamp استفاده نمایند که سال گذشته مایکروسافت آن را تصاحب کرد و از چند ماه قبل روند راه یابی آن به ویندوز 11 شروع شده است. با این حال برای کاربرانی که خواهان همان برنامه Photos قدیمی هستند، مایکروسافت این نسخه را در مایکروسافت استور قرار داده تا کاربران امکان دانلود و نصب آن را داشته باشند.

طبق اعلام این شرکت، نسخه موردنظر ابتدا برای بتا تسترها ارائه می گردد و سپس ماه آینده میلادی برای عموم کاربران منتشر خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "مایکروسافت دوباره طراحی برنامه Photos ویندوز 11 را تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت دوباره طراحی برنامه Photos ویندوز 11 را تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید