قزوین، انتها هفته بارانی و برفی است

به گزارش وبلاگ افرا، خبرنگاران/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: یک سامانه بارشی از اواخر وقت پنج شنبه 21 بهمن تا سرانجام روز شنبه 23 بهمن در استان فعال خواهد بود برای همین منظور هشدار به رنگ زرد صادر شده است.

قزوین، انتها هفته بارانی و برفی است

مریم بهروزی در گفت وگو با وبلاگ افرا اظهار کرد: یک سامانه بارشی از اواخر وقت پنج شنبه 21 بهمن تا خاتمه روز شنبه 23 بهمن در استان فعال خواهد بود برای همین منظور هشدار به رنگ زرد صادر شده است؛ در پی فعالیت این سامانه بارش برف و باران و در ارتفاعات و منطقه ها سردسیر بارش برف را شاهد خواهیم بود؛ عمده فعالیت سامانه بارشی نیز آدینه شب 22 بهمن تا صبح شنبه 23 بهمن است.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی موجب لغزندگی جاده ها خواهد شد و علاوه بر آن اختلال در تردد و کاهش دید افقی را نیز به همراه دارد بنابراین به شهفرایندان توصیه می کنیم احتیاط لازم در ترددهای درون و برون شهری را داشته باشند و از سفرهای غیرضرور و صعود به ارتفاعات اجتناب نمایند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین توضیح داد: برای امروز چهارشنبه 20 بهمن شرایط جوی پایدار است بنابراین احتمال انباشت آلاینده های جوی در منطقه ها صنعتی و پرتردد پیش بینی می گردد؛ به لحاظ دمایی امروز چهارشنبه 20 بهمن و فردا پنج شنبه 21 بهمن فرایند نسبی افزایش دما را داشته باشیم. از اواخر وقت فردا پنج شنبه 21 بهمن به تدریج با نزدیک شدن سامانه بارشی افزایش ابر را خواهیم داشت و تا شنبه 23 بهمن در بعضی ساعات بارش برف و باران و در منطقه ها کوهستانی و سردسیر بارش برف را شاهد خواهیم بود.

بهروزی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته آوج با منفی سه و رازمیان با 16 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین منفی سه و 13 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قزوین، انتها هفته بارانی و برفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزوین، انتها هفته بارانی و برفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید