غول های لالیگا تست کرونا می دهند

به گزارش وبلاگ افرا، اعضای تیم های بارسلونا و رئال مادرید تست کرونا می دهند.

غول های لالیگا تست کرونا می دهند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ افرا، باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید امروز تحت معاینه پزشکی قرار می گیرند و تست ویروس کرونا خواهند داد.

رسانه های اسپانیا اعلام کردند با کاهش محدودیت های COVID-19 رقابت های لالیگا در آستانه بازگشت قرار گرفته و به همین منظور غول های اصلی فوتبال باشگاهی در این کشور تحت آزمایش کرونا قرار خواهند گرفت. بازیکنان و مربیان بارسلونا و رئال مادرید با دادن تست کرونا این نوید را می دهند که این مسابقات در آینده ای نزدیک ازسر گرفته خواهد شد.

قرار است امکانات تمرینی تیم های بارسلونا و رئال مادرید و در ادامه تمامی باشگاه های لالیگا برای تضمین سلامت بازیکنان مورد بازرسی مقامات بهداشتی قرار بگیرد. البته این نگرانی وجود دارد که با ازسرگیری مسابقات بازیکنان به خاطر اینکه مدت زیادی از کوران بازی ها دور بودند مستعد آسیب دیدگی هستند.

برای همین نیاز به انجام تمرینات گروهی مفید پیش از آغاز دوباره است اما وزارت بهداشت اسپانیا اولویت را بر تمرین انفرادی قرار داده و اعلام کرده با مشاهده نتایج تمرینات به تدریج تمرینات گروهی آغاز می شود. هنوز 11 هفته از لالیگا باقیمانده و در حال حاضر بارسلونا صدرنشین است و رئال مادرید در رتبه دوم واقع شده است. به احتمال فراوان تمرینات از دو هفته دیگر آغاز می شود و از اواسط ژوئن(اواخر خرداد) مسابقات ازسر گرفته خواهد شد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "غول های لالیگا تست کرونا می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول های لالیگا تست کرونا می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید