صنعت نفت همین دودستگی را کم داشت دودستگی در تیم پرحاشیه صنعت نفت آبادان

به گزارش وبلاگ افرا، مسئولان صنعت نفت و پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی تیم آبادانی چه تمهیداتی را در نظر می گیرند تا مسائل حل گردد و زردپوشان در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب نمایند.

صنعت نفت همین دودستگی را کم داشت دودستگی در تیم پرحاشیه صنعت نفت آبادان

دودستگی در تیم پرحاشیه صنعت نفت آبادان

مدت هاست که صنعت نفت آبادان دچار یک سری مسائل حاشیه ای شده که همین اتفاق به تیم ضربه زده. این حاشیه ها نه تنها کم نشد، بلکه هر روز بیشتر و بیشتر هم شد. با این شرایط، طرفداران به دنبال این بودند که با شعارهای خود و البته ملاقات با امام جمعه آبادان، تغییری در مدیریت باشگاه ایجاد نمایند تا بلکه بخشی از مسائل حل شود اما این اتفاق هم نیفتاد. حالا در روزهایی که به نظر می رسید آرامش کم کم دارد به تیم برمی شود، شنیده می شود بازیکنان صنعت نفت آبادان دو دسته شدند و شرایط سختی در تیم ایجاد کردند. گفته می شود بازیکنان این دو دسته، با هم حتی صحبت هم نمی نمایند که این مساله در کنار همه حاشیه های که صنعت نفت آبادان داشت، حالا نگرانی های جدیدی برای طرفداران ایجاد نموده.

خیلی وقت است که طرفداران صنعت نفت آبادان خواهان تغییر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه شدند اما نه تنها شعارهای آنها بلکه ملاقات با مقامات هم نتوانست این تغییر را ایجاد کند. با این شرایط، طرفداران سعی کردند سکوت نمایند تا بلکه صنعت نفت با آرامش به روزهای خوبش برشود. آنها هر لحظه انتظار خبرهای خوب داشتند اما نه تنها از اتفاقات خوب خبری نشده، بلکه خبرهای عجیبی هم به گوش می رسد.

در روزهایی که صنعت نفت آبادان شرایط خوبی ندارد، حالا شنیده می شود در بین بازیکنان این تیم دودستگی عجیبی به وجود آمده. در یک طرف تعدادی بازیکنان باتجربه که اکثر آنها تازه وارد هستند، حضور دارند و در طرف دیگر بازیکنانی که پیش از این فصل هم در صنعت نفت آبادان حضور داشتند. این دودستگی خیلی وقت است به وجود آمده اما حالا ظاهرا کار به جایی رسیده که بازیکنان موردنظر با هم حتی صحبت هم نمی نمایند. این رفتار عجیب هم باعث شده تمرینات به شکل عجیبی برگزار و پائولو سرجیو سردرگم شود. با این شرایط، بدون شک ارنج تیم برای بازی هفته پانزدهم مقابل سایپا خیلی سخت خواهد شد.

اگر از دو دسته موردنظر هم بازیکن انتخاب شود، احتمالا شرایط بازی عجیب خواهد شد چون ممکن است بازیکنانی که با هم در ارتباط نیستند و به اصطلاح در دسته های متفاوت قرار گرفتند به همدیگر پاس ندهند و باعث ایجاد مشکل در بازی شوند. به هر حال، این روزها پائولو سرجیو در کنار تمام مسائلی که دارد، حالا باید به فکر حل این مشکل هم باشد. البته یکی دیگر از مسائل عجیب صنعت نفت آبادان، مقاومت عجیب و شدید سرجیو در رابطه با اضافه شدن مربی جدید است. در کنار او، پرکاس به عنوان یاری مربی حضور داشت که او به تیم های پایه منتقل شد. سرجیو حالا تمام کارهای تیم را به تنهایی انجام می دهد. او به جز مربی دروازه بان ها، یاری دیگری ندارد و از بررسی تا بدنسازی تیم و مسائل فنی را خودش به تنهایی انجام می دهد.

گفته می شود باشگاه از پائولو سرجیو خواسته که یک دستیار به کادرفنی اضافه کند اما او با این مساله مخالفت نموده. دلیل این اتفاق تعیین نیست اما ظاهرا او به خاطر یک سری حرف و حدیث که شنیده، علاقه ای به اضافه کردن دستیار بومی ندارد و به همین دلیل هم پرکاس را از کادرفنی تیمش کنار گذاشت. به هر حال این اتفاقات و البته شرایط نه چندان خوب تیم در جدول رده بندی، باعث شد برخی از بازیکنان به بهانه های مختلف به دنبال جدایی باشند. مثلا اکبر ایمانی به تازگی مسائل روحی همسرش را بهانه کرد تا از این تیم جدا شود و به تیم دیگری (که ظاهرا تعیین هم هست) برود.

ظاهرا به جز ایمانی، 2، 3 بازیکن دیگر هم به دنبال جدایی هستند. اگر این بازیکنان از صنعت نفت آبادان جدا شوند، این تیم بدون شک شرایط بدتری پیدا خواهد نمود. چراکه جذب بازیکن جدید و باکیفیت در نیم فصل دوم سخت خواهد بود. ضمن اینکه صنعت نفت در همین شرایط هم به دنبال جذب یک مهاجم و مدافع وسط بود تا مسائلش را کمتر کند که حاشیه های این تیم بدون شک باعث می شود هیچ بازیکنی رغبتی به حضور در صنعت نفت آبادان پیدا نکند. با این شرایط به نظر می رسد تیم صنعت نفت آبادان که این روزها بیش از هر زمانی درگیر مسائل حاشیه ای است، اگر نتواند مسائلش را حل نماید، بدون شک در نیم فصل دوم شرایط بدتری پیدا خواهد نمود که می تواند این تیم را به سقوط نزدیک کند. باید دید با این شرایط، مسئولان صنعت نفت و پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی تیم آبادانی چه تمهیداتی را در نظر می گیرند تا مسائل حل شود و زردپوشان در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب نمایند.

1-9

منبع: ایران ورزشی

به "صنعت نفت همین دودستگی را کم داشت دودستگی در تیم پرحاشیه صنعت نفت آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت همین دودستگی را کم داشت دودستگی در تیم پرحاشیه صنعت نفت آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید