صعود ورزشکاران سپک تاکرا به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش وبلاگ افرا و به نقل از انجمن سپک تاکرا ایران، نخستین دوره رویداد دنیای اتحاد به وسیله ورزش (United Through Sport) در پی شیوع ویروس کرونا در دنیا و تحت نظارت و تایید کمیته بین المللی المپیک و به صورت مجازی با حضور ورزشکاران برتر نوجوان و جوان فدراسیون های بین المللی مورد تایید IOC و اسپورت اکورد از تاریخ 10 آبان با حضور ورزشکاران مطرح و ملی پوش بین سنین 10 الی 18 سال از رشته های مختلف ورزشی شروع شده و تا 10 دی ماه ادامه خواهد داشت.

صعود ورزشکاران سپک تاکرا به مرحله یک چهارم نهایی

به همین دلیل و با هماهنگی فدراسیون دنیای سپک تاک را، انجمن این رشته در ایران با کوشش های اجرا شده توسط سهراب آزاد ریاست، علی فولادی راد دبیر و یلدا قاسمی نایب رئیس بانوان تعداد 7 ورزشکار دختر و پسر منتخب را به ستاد برگزاری این جشنواره معرفی و در بخشMAX FIT ثبت نام کرد.

در انتها دور مقدماتی و پس از بازبینی فیلم های ارسالی توسط داوران کمیته بین المللی المپیک، موژان عابد لاتی از جزیره کیش در رده سنی 10 الی 15 سال، اهورا نصرتی از استان کرمانشاه و امیر محمد شبستری فام از استان آذربایجان شرقی هر دو در رده سنی 16 الی 18 سال توانستند با پشت سر گذاشتن رقبا به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا نمایند.

در این مرحله این سه ملی پوش سپک تاک را زیر 18 سال ایران باید با 265 ورزشکار از سرتاسر دنیا رقابت نمایند تا بتوانند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا نمایند. در بخش MAX FIT 700 ورزشکار از سرتاسر دنیا در دور مقدماتی با هم رقابت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صعود ورزشکاران سپک تاکرا به مرحله یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ورزشکاران سپک تاکرا به مرحله یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید