سیر صعودی آمار جانباختگان کرونا در مهاباد

به گزارش وبلاگ افرا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته کرونا جان دو شهروند دیگر مهابادی را گرفت.

سیر صعودی آمار جانباختگان کرونا در مهاباد

به گزارش خبرنگار از ، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته دو مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در مهاباد ثبت شد که با احتساب این فوتی مجموع جان باختگان این ویروس به 150 نفر افزایش پیدا کرد.

آقازاده اضافه نمود: در حال حاضر تعداد کل بستری های مربوط به بیماری های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به 1244 نفر رسیده است که از این تعداد 716 نفر مشکوک و 528 نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی توضیح داد: تعداد بستری شدگان در آی سی یو نیز 223 نفر بوده که از این تعداد، 70 نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

  • کرونا جان 3 شهفرایند مهابادی را گرفت

  • سیر صعودی کرونا بار دیگر محدودیت ها را در مهاباد به میدان آورد

  • اولین نشانه ابتلا به کرونا قبل از سرفه و تب چیست؟

او با اشاره به افزایش 16 نفری تعداد فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته در آذربایجان غربی افزود: تعداد کل فوت شدگان در استان به 1347 نفر رسیده که فرایند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

آقازاده رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را ضروری دانست.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سیر صعودی آمار جانباختگان کرونا در مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیر صعودی آمار جانباختگان کرونا در مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید