دعوت معاون گردشگری کشور برای بازدید نوروزی از پایتخت

به گزارش وبلاگ افرا، معاون گردشگری کشور صبح روز چهارشنبه (29 اسفند ماه) با حضور در اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران از روند فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر این استان بازدید کرد.

دعوت معاون گردشگری کشور برای بازدید نوروزی از پایتخت

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران،

ولی تیموری معاون گردشگری کشور پس از خاتمه این بازدید گفت : همکاران ستاد اجرایی استان یک روز مانده به تعطیلات نوروزی با جدیت تمام در حال رسیدگی به درخواست های مسافران و گردشگران هستند.

تیموری ادامه داد : استان تهران مبدا عمده سفرهای نوروزی به سایر استان ها است و از نظر ما بسیار مهم است به همین منظور اولین بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران صورت گرفت.

معاون گردشگری با اعلام اینکه تهران از نظر جاذبه های طبیعی ، فرهنگی و تاریخی حرف هایی برای گفتن دارد از همه هموطنان دعوت کرد تا در ایام نوروز از پایتخت زیبای ایران بازدید نمایند.

دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در حاشیه این بازدید گفت : رسیدگی به شکایات ثبت شده در سامانه09629 به صورت روزانه آنالیز و پاسخ داده می گردد و تا کنون پاسخ تمام شکایات حضوری نیز رسیدگی و حل و فصل شده است.

بزرگ نیا با توضیح برنامه های نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران گفت : هشت جشنواره نوروزگاه در استان تهران از روز 29 اسفندماه در اماکنی چون مقابل موزه ملی ، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران مجموعه فرهنگی تفریحی ارم کار خود را شروع نموده اند و تمام کوشش همکاران ما ایجاد نشاط اجتماعی و فراهم کردن اوقات خوش برای همشهریان و مسافران نوروزی است.

وی گفت : پایگاه های اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر تا خاتمه سفرهای نوروزی در مبادی ورودی به استان کار توزیع اقلام تبلیغاتی و هدایت مسافران و گردشگران را انجام می دهند.

منبع: میراث آریا

به "دعوت معاون گردشگری کشور برای بازدید نوروزی از پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت معاون گردشگری کشور برای بازدید نوروزی از پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید