خبرنگاران فوتبالیست مهابادی به تیم لیگ رجحان پیکان تهران پیوست

به گزارش وبلاگ افرا، مهاباد- خبرنگاران- رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: محمدطاهر امینی بازیکن جوان این شهرستان با قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال لیگ فزونی پیکان تهران پیوست.

خبرنگاران فوتبالیست مهابادی به تیم لیگ رجحان پیکان تهران پیوست

سیاوش شیخ آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ افرا اضافه نمود: این بازیکن جوان و آتیه دار این شهرستان که در ماشین سازی تبریز عضویت داشت، با قراردادی 2 ساله با تیم پیکان تهران به توافق رسید.

وی ادامه داد: این بازیکن به عنوان سهمیه امید تیم فوتبال پیکان تهران در این حضور دارد که در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال در امسال برای این تیم به میدان برود.

رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: این بازیکن سال گذشته نیز در قالب سهمیه امید تیم ماشین سازی تبریز توانست برای این تیم در رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس بازی کند.

شیخ آقایی افزود: محمدطاهر امینی متولد 1379 در مهاباد است که سابقه بازی در تیم فوتبال امید، لیگ امیدهای کشور، امیدهای پرسپولیس و بزرگسالان موکریان این شهرستان و بازی در سطح لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی را در کارنامه دارد.

تیم فوتبال پیکان تهران هم اکنون زیرنظر مهدی تارتار با مجموع 18 امتیاز از 15 بازی در رتبه 11 جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است.

این باشگاه باسابقه و قدیمی تهرانی در خاتمه رقابت های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور رتبه سیزدهم را کسب نموده بود.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت دارای 2 نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فوتبالیست مهابادی به تیم لیگ رجحان پیکان تهران پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فوتبالیست مهابادی به تیم لیگ رجحان پیکان تهران پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید