خبرنگاران فرماندار: همه ورودی ها به ثلاث باباجانی زیر کنترل است

به گزارش وبلاگ افرا، کرمانشاه - خبرنگاران - فرماندار ثلاث باباجانی با اعلام اینکه همه جاده های ورودی به این شهرستان زیر کنترل است، گفت: از ورود افراد و خودروهای غیربومی به ثلاث باباجانی جلوگیری می شود.

خبرنگاران فرماندار: همه ورودی ها به ثلاث باباجانی زیر کنترل است

یدالله شکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ افرا، اضافه کرد: از چند روز گذشته در ورودی اصلی شهر تازه آباد توسط نیروهای نظامی و انتظامی، هلال احمر و نیروهای مردمی ورود و خروج ها کنترل می شود.

وی شرح داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورودی ثلاث باباجانی از سمت کوزران در محدوده روستای هلول و ورودی شهر ازگله در محدوده پل روستای دار زنگنه کنترل می شود و محور ثلاث باباجانی به سرپل ذهاب از راستا فرعی بزمیرآباد نیز مسدود شده است.

فرماندار ثلاث باباجانی بابیان اینکه ورود و خروج به شهر میرآباد نیز کاملا مسدود شده است ادامه داد: به منظور کنترل بیشتر، در روستای سراب برده زنجیر به عنوان اولین روستای این شهرستان از سمت جوانرود با کمک نیروهای سپاه پست کنترل و بازرسی ایجاد خواهیم کرد.

شکری اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز مورد مثبتی از بیماری کرونا در ثلاث باباجانی مشاهده نشده و شرایط این شهرستان سفید است و از تمام مردم، مسوُولان و کادر درمانی شهرستان قدردانی می کنم.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود 366 هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با 209 روستا است که 167 روستای آن دارای سکنه است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار: همه ورودی ها به ثلاث باباجانی زیر کنترل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: همه ورودی ها به ثلاث باباجانی زیر کنترل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید