به جز یک شهرستان، سایر نقاط لرستان در شرایط قرمز کرونا قرار دارند

به گزارش وبلاگ افرا، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: به جز یک شهرستان، سایر نقاط استان در شرایط قرمز کرونا قرار دارند.

به جز یک شهرستان، سایر نقاط لرستان در شرایط قرمز کرونا قرار دارند

فرهاد زیویار در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در جمع وبلاگ افرا، اظهار کرد: در هفته ای که گذشت شرایط مرگ براثر کرونا در استان کمی افزایش داشت که همین موضوع ضرورت استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را دوچندان می نماید.

وی توضیح داد: به منظور افزایش سطح ایمنی در جامعه و کنترل شرایط کنونی بسیار مهم است در بحث واکسیناسیون عمومی، هم استانی های محترم اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: طبق گزارش واصله در زمینه واکسیناسیون عمومی، تا به امروز حدود 88.3 دوز اول، 77.6 دوز دوم و 29.7 دوز سوم واکسن در استان تزریق شده است.

زیویار افزود: در مقطع کنونی توجه به قشر کسبه با توجه به قرار داشتن در ایام پایانی سال و لزوم دائر بودن کسب وکار و از طرفی کیفیت آموزش دانش آموزان به علت در پیش بودن تعطیلات نوروز اهمیت پیدا می نماید، ازاین رو بسیار مهم است رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از ایجاد مشکل در این دو مورد، در دستور کار قرار گیرد.

وی اعلام کرد: در صورت بهبود شرایط در استان به لحاظ شرایط بیماری کرونا، هفته های آینده موضوع ارائه آموزش ها در مدارس به صورت حضوری در برنامه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به جز یک شهرستان، سایر نقاط لرستان در شرایط قرمز کرونا قرار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به جز یک شهرستان، سایر نقاط لرستان در شرایط قرمز کرونا قرار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید