خبرنگاران توزیع 120 بسته مواد بهداشتی بین خانواده های بچه ها کار در بروجرد

به گزارش وبلاگ افرا، بروجرد - خبرنگاران - رییس اداره بهزیستی بروجرد گفت: به مناسبت آغاز سال نو و همچنین در راستای پیشگیری از ویروس کرونا 120 بسته مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده های بچه ها کار در شهرستان توزیع شد.

خبرنگاران توزیع 120 بسته مواد بهداشتی بین خانواده های بچه ها کار در بروجرد

کرم رضا پیردایه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ افرا اظهارداشت: این بسته های مواد غذایی توسط اورژانس اجتماعی و مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده باران که تحت نظارت بهزیستی واقع شده است بین خانواده های بچه ها توزیع شده است.

وی اضافه نمود: بسته های مواد غذایی و بهداشتی توزیع شده بین بچه ها کار شامل مواد غذایی همچون برنج، ماکارونی، قند و مواد بهداشتی شامل، مایع دستشویی، دستکش، ماسک و الکل است.

رییس اداره بهزیستی بروجرد بیان نمود: ضمن توزیع بسته های بهداشتی و غذایی، آموزش های لازم، دستورات و توصیه های بهداشتی در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به خانواده ها بچه ها کار توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی ارائه شد.

وی یادآور شد: علاوه بر این به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مراکز بچه ها کار بروجرد به طور منظم، توسط کارشناسان ستاد بحران شهرستان مورد نظارت و بررسی واقع شده است.

پیردایه اضافه نمود: علاوه بر این آموزش های لازم به بچه ها کار در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ارائه شده است که در این راستا توزیع و توجیه دستورالعمل و بروشور های ارسالی از بهزیستی و شبکه بهداشت در مرکز بچه ها کار صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توزیع 120 بسته مواد بهداشتی بین خانواده های بچه ها کار در بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع 120 بسته مواد بهداشتی بین خانواده های بچه ها کار در بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید