جشن های نوروزگاهی در سراسر اردبیل برگزار خواهد شد

به گزارش وبلاگ افرا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: جشن های نوروزگاهی در سراسر استان اردبیل همزمان با فرارسیدن عید نوروز برگزار خواهد شد.

جشن های نوروزگاهی در سراسر اردبیل برگزار خواهد شد

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که با حضور تمامی اعضای ستاد و تمامی شهرداران در سالن شیخ صفی استانداری برگزار گردید، گفت: در راستای ماندگاری گردشگران و معرفی استان، نمایشگاه دائمی معرفی قابلیت ها و جاذبه های گردشگری استان در مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی در ایام عید نوروز برپا می گردد.

او با اشاره به کوشش برای کاهش میزان تصادفات در ایام نوروز اطلاع داد و اضافه کرد: با توجه به آمار ها بیشترین میزان تصادفات در 30 کیلومتری منتهی به شهر ها صورت می گیرد که برای کاهش این تصادفات توقف گاه هایی در این قسمت ها تدارک دیده شده که با توزیع اقلام تبلیغاتی و بروشور ها در خدمت مسافران و گردشگران خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: در راستای ارتقای سطح خدمات به گردشگران 10 کمیته آماده خدمات رسانی به گردشگران و مسافران در ایام نوروز خواهد بود.

فلاحی تاکید نمود: با توجه به برگزاری پیروز جشنواره زمستان بیدار و بازتاب آن در سطح ملی و همچنین حضور پیروز استان اردبیل در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تهران پیش بینی می گردد که مسافران زیادی در ایام عید اردبیل را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب نمایند.

او اضافه کرد: ستاد مرکزی خدماتی کشور سال جاری برای اولین بار در کشور استان های برتر در امر خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را انتخاب و معرفی خواهد نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: جشن های نوروزگاهی در سراسر استان اردبیل همزمان با فرارسیدن عید نوروز برگزار خواهد شد.

فلاحی توضیح داد: در کوشش هستیم که گردشگری استان را از حال تک فصلی خارج کنیم که در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری حجم بیشتری از مسافران نسبت به سالهای گذشته وارد استان گردد که در این زمینه معرفی ظرفیت های گردشگری استان جزو برنامه ها و اولویت های اساسی است.

او اعلام کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری جزو اولویت های اساسی است چرا که بخش خصوصی نقش اساسی در توسعه گردشگری داشته و هر جا حمایت های خوبی از این بخش انجام گرفته دستاوردهای خوبی را نیز در این زمینه شاهد بودیم.

منبع: میراث آریا

به "جشن های نوروزگاهی در سراسر اردبیل برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن های نوروزگاهی در سراسر اردبیل برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید