ثبت نام حاملین چرخ دستی ، ساماندهی تخلیه و بارگیری در خیابان خیام

به گزارش وبلاگ افرا، شهردار منطقه 12 در سومین جلسه از جلسات هفتگی بازار تهران از پیگیری فرایند ثبت نام حاملین چرخ دستی ها و آنالیز نتایج اجرای آزمایشی محدودیت تخلیه و بارگیری در خیابان خیام اطلاع داد.

ثبت نام حاملین چرخ دستی ، ساماندهی تخلیه و بارگیری در خیابان خیام

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ افرا، روز گذشته، چهارشنبه، 22 دی ماه، جلسه آنالیز موضوعات مرتبط با بازار تهران با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه 12، احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف بازار و اعضای هیأت امنای منتخب بازار، جانشین معاون دادستان دادسرای ناحیه 12، رئیس کلانتری 113 بازار، رئیس پلیس امنیت منطقه، رئیس پلیس راهور منطقه 12، فرمانده یگان حفاظت شهرداری منطقه 12، نماینده معاونت بار و کالای سازمان حمل ونقل و ترافیک، روح الله بیداد، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، زینب عبادی، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه و شهرداران نواحی 2 و 3 در منطقه 12 برگزار گردید.

در این جلسه یزدی با تأکید بر ضرورت نظارت بر فرایند ساماندهی فعالیت چرخ دستی های محدوده بازار از پیگیری فرایند ثبت نام حاملین بار چرخ دستی اطلاع داد و گفت: روان سازی ترافیک در محدوده بازار، به ویژه در آستانه فصل بهار از اولویت های مدیریت شهری منطقه در این محدوده است؛ ازاین رو اجرای آزمایشی محدودیت ساعت تخلیه و بارگیری در خیابان خیام که با اطلاع رسانی محیطی در این زمینه همراه بوده، مورد آنالیز قرار می گیرد که در صورت نتیجه بخش بودن این طرح، در چند نقطه مشابه دیگر در منطقه نیز اجرا گردد.

وی از چاپ بنر های اطلاع رسانی برای تکمیل ثبت نام این حاملین از ابتدای بهمن ماه اطلاع داد و اضافه نمود: اطلاع رسانی در محور های داخل و حاشیه منطقه به منظور اعلام ساعت تخلیه و بارگیری در محور خیام، بعلاوه ایجاد محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه از دیگر برنامه های منطقه در این زمینه به شمار می رود.

جلسات بازار تهران به صورت هفتگی در شهرداری منطقه 12 برگزار می گردد و هر هفته به آنالیز چند موضوع در زمینه این محدوده می پردازد. از دیگر موضوعاتی که این هفته مورد بحث و آنالیز نهاده شد، سد معبر و بساط گستری به همراه ارائه گزارش تکمیلی نواحی در خصوص اقدامات اجرا شده برای حل این معضل و در نهایت آنالیز مصوبات جلسات پیشین بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت نام حاملین چرخ دستی ، ساماندهی تخلیه و بارگیری در خیابان خیام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام حاملین چرخ دستی ، ساماندهی تخلیه و بارگیری در خیابان خیام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید