تیراندازی در شیکاگو هفت مجروح برجا گذاشت

به گزارش وبلاگ افرا، در تداوم حواث مرتبط با حمل سلاح در آمریکا، این بار تیراندازی نزدیک پارکی در غرب شیکاگو چند زخمی برجا گذاشت.

تیراندازی در شیکاگو هفت مجروح برجا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ افرا، در ادامه سلسله حوادث ناشی از حمل سلاح در آمریکا، منابع خبری از تیراندازی بامداد یکشنبه در داگلاس پارک در غرب شیکاگو اطلاع دادند.

به نوشته روزنامه شیکاگو سان تایمز این حادثه ساعت 1:20 بامداد یکشنبه به وقت محلی هنگامی که تعدادی از مردم در خیابان وست روزولت حضور داشتند رخ داد و طی آن شخص مهاجم از داخل یک خودروی کامرو سیاه رنگ به سوی جمعیت شلیک کرد.

به گفته پلیس شیکاگو، در جریان این حادثه یک مرد 21 ساله در حالی که شرایط وخیمی داشت به بیمارستان مونت سینای منتقل شد. یک زن 25 ساله نیز که از ناحیه دست و پا آسیب دیده بود به همان بیمارستان انتقال یافت.

پلیس شیکاگو در مجموع از زخمی شدن هفت تن در جریان این حادثه اطلاع داد و اعلام نمود که تاکنون پیروز به دستگیری ضارب این ماجرا نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. ساعاتی بعد از این ماجرا نیز یک تیراندازی دیگر در فاصله کمی دورتر از این حادثه دو مجروح برجا گذاشت.

این حادثه در حالی رخ داد که تیراندازی های دیگری نیز در بعضی شهرهای دیگر آمریکا انجام شد به طوری که تیراندازی شنبه در ال پاسو در ایالت تگزاس که از سوی یک فرد راستگرای افراطی انجام شد 20 کشته و 24 زخمی برجا گذاشت. (جزئیات بیشتر)

تنها چند ساعت پس از کشتار در تگزاس آمریکا، این بار تیراندازی در شهر دیتون اوهایو تعداد زیادی کشته و زخمی برجا گذاشت. در این حادثه نیز 10 نفر از جمله فرد مهاجم کشته و 16 نفر دیگر هم زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)

آزادی حمل سلاح در آمریکا موجب شده سالانه هزاران نفر در حوادث مرتبط با سلاح در این کشور جان خود را از دست بدهند. با روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز شمار تیراندازی ها در این کشور روند افزایشی یافته است.

انتهای پیغام/ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "تیراندازی در شیکاگو هفت مجروح برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در شیکاگو هفت مجروح برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید