توتی: اگر مادرم لاتزیو را انتخاب می کرد او را می کشتم!

به گزارش وبلاگ افرا، خبرنگاران: هفته پایانی فوتبال ایتالیا در فصلی که گذشت هم از جملات جالب و مضحک اهالی کالچو بی بهره نبود، جملاتی که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

توتی: اگر مادرم لاتزیو را انتخاب می کرد او را می کشتم!

به گزارش وبلاگ افرا، اهالی کالچو در هفته گذشته بارها لبخند را بر لبان مردم ایتالیا آوردند. از جملات مربی موقت رم برای دفاع از خودش پس از شکست در فینال جام حذفی که مهمترین اتفاق هفته بود گرفته تا مصاحبه جالب کاپیتان قرمزپوشان این تیم، همگی نقل قول هایی بودند که در دفتر خاطرات فوتبال سرزمین چکمه ای در فصل 13-2012 به یادگار ماندند.

نقل قول های جالب فوتبال ایتالیا را در زیر می خوانید:

بنیتس به من گفت نمی تواند صبر کند تا ناپولی، مردمش و لهجه آنها را بشناسد.

اورلیو دی لورنتیس، مدیر باشگاه ناپولی در توجیه تصمیم خود برای استخدام بنیتس چند روز پس از آنکه تاکید نمود سرمربی تیمش باید نئاپولیتان (اهل ناپولی) باشد

به دنبال حسن ختامی برای کار بزرگ خود بودیم اما آن را پیدا نکردیم.

اورلیو آندراتزولی، مربی موقت رم پس از آنکه تیمش در فینال جام حذفی مغلوب لاتزیو شد. تیم او لیگ را هم در رده ششم به خاتمه رسانده بود

پابلو اوسوالدو؟ یاغی گری جلوی دوربین های تلویزیونی برای او کار جدیدی نیست، هرچند در جمع خودمان فقط می تواند زیر لب غرغر کند!

آندراتزولی در انتقاد از مهاجم تیمش پس از شکست در فینال جام حذفی ایتالیا

باید اعتراف می کردید که باکفایت نبودید ... بروید و با لاتزیویی ها جشن بگیرید.

ابراز نارضایتی پابلو اوسوالدو از شکست رم در فینال جام حذفی برابر لاتزیو

این بازی را از نظر فنی دوست نداشتم اما انگیزه و شوری که بازیکنانم به نمایش گذاشتند مرا تحت تاثیر قرارداد.

آندراتزولی پس از شکست رم در فینال جام حذفی که در دقایق خاتمهی آن با پابلو اوسوالدو درگیری لفظی پیدا کرد. اوسوالدو، آندراتزولی را به بی انگیزگی برای بردن بازی متهم کرد

روز بعد از بازی طرفداران لاتزیو مرا در خیابان های رم نگه می داشتند و خواهش می کردند بگذارم پایم را ببوسند. همان پایی که با آن گل پیروزی لاتزیو را زدم.

سناد لولیچ، هافبک لاتزیو یک روز پس از گلزنی در فینال جام حذفی ایتالیا

آندراتزورلی کارش را خوب انجام داد اما رسانه ها با او مثل معلم ذخیره مدارس برخورد کردند!

فرانکو بالدینی، مدیرعامل رم در حمایت از مربی موقت تیمش

این جام قهرمانی تقدیم به همه بچه هایی که فردا به مدرسه خواهند رفت و خواهند گفت ما بردیم. ما رم را شکست دادیم و جام حذفی را فتح کردیم و حالا می خواهیم لذتش را ببریم.

کریستین لدسما، بازیکن لاتزیو

پیدا کردن راه چاره کار سختی نیست اگر همه در جهت درست حرکت نمایند و با رجوع به عقل شان کاری را که برای میلان بهترین است را انجام دهند.

سلویو برلوسکونی، مالک و رئیس میلان که دو بار قید حضور در جلسه مذاکره با ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیمش برای حل مسائل روسونری را زد

نراتزوری چندین بار سعی کرد مرا نابود کند و چه بسا اگر به اندازه کافی قدرت روانی نداشتم تا الان کفش هایم را آویزان نموده بودم. در این باشگاه خیلی ها لیاقت احترام مرا ندارند.

وسلی اسنایدر، هافبک هلندی پیشین اینتر در توصیف روزهای حضورش در جوزپه مه آتزا

یادم می آید در کودکی مدام به این موضوع فکر می کردم که چرا اینقدر عمر ما انسان ها کوتاه است و اینکه باید از این فرصت کوتاه برای نوشتن نام خود در تاریخ نهایت استفاده را بکنیم.

هرنانس، هافبک برزیلی لاتزیو پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی ایتالیا

در نوجوانی والدینم به من گفتند باید یکی از 2 تیم شهر رم را انتخاب کنم: رم یا لاتزیو. مادرم رم را انتخاب کرد، چون می دانست من طرفدارش هستم. اگر لاتزیو را انتخاب می کرد، احتمالا تا الان او را کشته بودم! در یک مقطع هم تا مرز پیوستن به رئال مادرید رفتم. آن زمان می خواستم به یک باشگاه بزرگ ملحق شوم تا با آن جام ببرم. اگر به رئال مادرید رفته بودم تا الان 3 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و 2 توپ طلا گوشه ای از چیزهایی بود که می بردم. با این حال خوشحالم که تصمیم گرفتم در رم بمانم هرچند دوست داشتم با این تیم 2 یا 3 اسکودتوی دیگر می بردم.

فرانچسکو توتی ، کاپیتان رم

من از دست جوزپه سانینو بسیار عصبانی هستم چون برای قرارداد بستن با او مجبور شدن جلوی سیه نا تعظیم کنم.

مائوریتسیو زامپارینی رئیس پالرمو که سه بازی پس از استخدام سانینو به عنوان سرمربی تیمش او را اخراج کرد.

می خواهم بهترین بازیکن جهان شوم و توپ طلا را ببریم اما برای رسیدن به این هدف باید دیگر سر موقع در تمرینات حاضر شوم و محروم نشوم. همچنین نباید روی بازیکنان حریف آب دهان بیندازم.

پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس

منبع: تسنیم

به "توتی: اگر مادرم لاتزیو را انتخاب می کرد او را می کشتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توتی: اگر مادرم لاتزیو را انتخاب می کرد او را می کشتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید