تمرین عظیم رزم پهپادی ارتش از سه شنبه شروع می گردد

به گزارش وبلاگ افرا، نخستین تمرین مشترک رزم پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت صد ها فروند از پهپاد های عملیاتی نیرو های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش فردا (سه شنبه) برگزار می گردد.

تمرین عظیم رزم پهپادی ارتش از سه شنبه شروع می گردد

به گزارش وبلاگ افرا از خبرگزاری صدا و سیما، نخستین تمرین مشترک و عظیم رزم پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت صد ها فروند از پهپاد های عملیاتی نیرو های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در منطقه عمومی سمنان و در نقاط مختلفی از مرز های ایران اسلامی از فردا (سه شنبه) به مدت دو روز برگزار می گردد.

در این تمرین عظیم که در گستره ای وسیع انجام خواهد شد، تعدادی از انواع پهپاد های بومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ماموریت های مختلف رزمی، مراقبت و شناسایی، جنگالی و انتحاری در برد های پروازی مختلف از برد کوتاه تا برد دور را به مرحله اجرا خواهند گذاشت.

همچنین در نخستین تمرین مشترک و عظیم رزم پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بعضی تجهیزات، دستاورد ها و زیرسامانه های پهپادی فراوری شده توسط متخصصان کشورمان در ارتش و صنایع دفاعی در قالب یک نمایشگاه با حضور مقامات و فرماندهان عالی رتبه نیرو های مسلح برای نخستین بار رونمایی و بکارگیری خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "تمرین عظیم رزم پهپادی ارتش از سه شنبه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین عظیم رزم پهپادی ارتش از سه شنبه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید