ترفندهایی کاربردی برای چیدمان خوابگاه

به گزارش وبلاگ افرا، وقتی صحبت از ایده های چیدمان خوابگاه به میان می آید، انتخاب قطعات مبلمان هوشمندانه، می تواند تفاوت زیادی را در این نوع چیدمان ایجاد کند. به مبلمان های کاربردی و چند منظوره و سبک مانند تخت های کشویی، تخت هایی با کشوهای داخلی، میزهای شیشه ای و میزهای تودرتو (لانه ای) مفید فکر کنید.

ترفندهایی کاربردی برای چیدمان خوابگاه

میزهای تودرتو قطعات بسیار عالی ای هستند؛ زیرا انواع مختلفی از کارکرد را به شما می دهند، جا به جایی آن ها آسان است و به شکلی درخشان طراحی شده اند تا درون یکدیگر قرار بگیرند. حتی اگر میزهای تودرتوی شیشه ای را برای چیدمان خوابگاه تهیه کنید، بهتر خواهد بود؛ زیرا هر چیزی که دارای یک قسمت شیشه ای باشد، برای ایجاد بزرگی و افزایش فضا در خوابگاه عالی است.

از طرف دیگر محل قرارگیری این مبلمان باید بر روی فضای درخشانی باشد. از آنجا که کفپوش اغلب زیربنای اتاق در نظر گرفته می شود که همه چیز را به هم پیوند می زند، به راحتی به کفپوش استاندارد و نا راحت ارائه شده از قبل، درون چیدمان خوابگاه اعتماد نکنید.

درعوض، از ایده های چیدمان به نفع خود استفاده کنید و چندین فرش شیک را برای پوشاندن کف، کنار یکدیگر قرار دهید. فرش ها برای کمک به تعریف مجدد فضا، ارتقا سطح آن و راحتی در زیر پا، کمک خواهند کرد. یک یا چند فرش طرح دار زیبا، احساس زیبایی را به خوابگاه شما می بخشد و آن را از لحاظ زیبایی بسیار منحصر به فرد و بزرگ تر می کند.

خرید 40 مدل بهترین دندان گیر نوزاد در بازار + قیمت

چیدمان خوابگاه منحصر به فرد

از آخرین باری که چیدمان خوابگاه را نوسازی کرده اند، اتاق شما احتمالاً به یک طرح استاندارد پیش بینی شده تبدیل شده است. اما برای اینکه خودتان آن را بسازید، ممکن است لازم باشد برای ایجاد احساس شخصی تر، آن را چیدمان کنید.

تختخواب خود را کنار پنجره قرار داده، دو میز کنار هم قرار دهید و کمد های خود را به تخت نزدیک کنید. می توانید از آینه های قاب دار برای پوشاندن دیوار تأکیدی یا از کاغذهای چسبی برای پوشاندن کمد لباس خود استفاده کنید. آینه ها به یک روش منحصر به فرد، احساس نور و فضا را به چیدمان خوابگاه شما می افزایند. همچنین می توانید یادداشتی شیک و جذاب به آن بچسبانید. اگر اجازه ندارید سوراخ هایی روی دیوار بزنید یا به راحتی آینه را به دیوار تکیه دهید، می توانید آینه های چسبی را انتخاب کنید. همچنین باید از عکس های خانوادگی و یادگاری ها به عنوان لوازم تزئینی آرامش بخش خوابگاه استفاده کنید تا احساس صمیمی تری ایجاد شود.

خرید 41 مدل بهترین قفل کابینت کودک + قیمت

چیدمان خوابگاه؛ هماهنگی با هم اتاقی

وقتی صحبت از ایده های چیدمان خوابگاه می شود، طبیعی است که هم اتاقی شما نظرات، سلیقه ها و چیدمان مختلفی در ذهن داشته باشد. با هماهنگی و همکاری در جریان چیدمان و طراحی اتاق خوابگاه خود با هم اتاقی، هر دو می توانید از شلوغی و بی نظمی بصری جلوگیری کنید.

هر دوی شما باید قبل از ورود به خوابگاه، برنامه ای تنظیم کرده و اطمینان حاصل کنید که با هم موافق هستید. یک پالت رنگی خنثی انتخاب کنید که به هر یک از شما امکان بیان کمی شخصیت را بدهد، در حالی که ظاهر آن بسیار آرام باشد. ملافه های رنگی یکدستی را انتخاب کنید که چندین گزینه برای هماهنگی فراهم می کنند. همچنین باید سبک طراحی و چیدمان خوابگاه مورد نظر خود را محدود کنید. وقتی صحبت از ایده های سبک چیدمان می شود، سبک مدرن قرون وسطایی انتخاب بسیار خوبی است؛ زیرا از لحاظ ظاهری و جذابیت بی خاتمه است و بسکمک از وسایل آن در مقیاس کوچک هستند و به خوبی برای فضاهای کوچک مناسب می باشند.

چیدمان خوابگاه؛ ایجاد دیوار هنری

ایده های چیدمان خوابگاه چندان بر روی هنر متمرکز نیستند؛ زیرا دانش آموزان و دانشجویان اغلب نمی توانند دیوارها را میخکوب یا نقاشی کنند. اما آیا می خواهید کل سال را به تماشای دیوارهای سفید خسته کننده بگذرانید؟ حتی به آن فکر هم نکنید!!

در حقیقت، گزینه های مختلفی وجود دارند که به شما امکان می دهند تا دیوار هنری موقتی را در اتاق خوابگاه خود اضافه کرده و سپس آن را در سرانجام سال تحصیلی حذف کنید. این طرح های هنری موقت در چندین شکل، رنگ و سبک موجود است و به راحتی می توانید از طریق اینترنت آن را به صورت مقرون به صرفه پیدا کنید. به عنوان یک گزینه دیگر، می توانید از قلاب های قابل جا به جایی استفاده کرده و تصاویر یا عکس های مورد نظر خود را روی بند لباس ببندید. یا با استفاده از میله های کششی و یک تکه پارچه تزئینی، یک دیوار فیچر ایجاد کنید.

لیست قیمت 41 مدل عروسک نوزاد فانتزی دخترانه + خرید

منبع: اتاق

به "ترفندهایی کاربردی برای چیدمان خوابگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهایی کاربردی برای چیدمان خوابگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید