بیش از 343 هزار نفر به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی راه یافته اند ، اعلام نتایج از ساعت 16 امروز

به گزارش وبلاگ افرا، مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اسامی 434 هزار و 431 نفر به منظور آنالیز مدارک و انجام مصاحبه از ساعت 16 امروز 15 دی ماه 98 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

بیش از 343 هزار نفر به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی راه یافته اند ، اعلام نتایج از ساعت 16 امروز

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ افرا گفت: نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از ساعت 16 امروز 15 دی اعلام می گردد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند.

توکلی ادامه داد: اسامی 434 هزار و 431 نفر به منظور آنالیز مدارک و انجام مصاحبه از ساعت 16 امروز 15 دی ماه 98 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: این افراد ضروت دارد بر اساس مفاد مندرج در اطلاعیه ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد برای مرحله آنالیز مدارک و مصاحبه به مراکز اعلام شده مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: نتایج اولیه داوطلبان و فهرست اسامی معرفی شگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیز یکشنبه 22 دی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با حضور 522 هزار و 433 داوطلب ثبت نام نماینده در دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه 30 آبان ماه 98 برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 343 هزار نفر به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی راه یافته اند ، اعلام نتایج از ساعت 16 امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 343 هزار نفر به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی راه یافته اند ، اعلام نتایج از ساعت 16 امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید