برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر با شرکت آب و فاضلاب خوی

به گزارش وبلاگ افرا، جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار منتخب و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی جهت آنالیز مسایل و مسائل حوزه آب و فاضلاب برگزار گردید.

برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر با شرکت آب و فاضلاب خوی

به خبرگزاری وبلاگ افرا از خوی ، یداله سلطانی با اشاره به ضرورت اهمیت نگهداری تاسیسات برداشت، فراوری و توزیع آب و شبکه های آبرسانی شهر خوی از اهمیت و ارزش اجرای تبصره های قانونی جهت استفاده در موارد یاد شده را به سمع و نظر اعضای شورای اسلامی شهر خوی رساند و با بیان اینکه فایده و ارزش اجرای عملی این تبصره ها مستقیما به نفع شهر و مردم خوی و مشترکین است خواستگار همکاری آنها در اجرای بهتر این تبصره ها شد.

سلطانی گفت: با توجه به ضرورت تامین آب پایدار به شهروندان، اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات و تجهیزات فرسوده، کاهش هدر رفت آب، بهره برداری و نگهداری بهینه از شبکه و تاسیسات آب و پیشگیری از رکود در ارائه خدمات به شهروندان، همکاری شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر خوی از ضروریات به شمار می رود.

وی با ارائه گزارش کاملی از کارهای صورت گرفته در حوزه اصلاح شبکه توزیع آب شهری و ارتقاء تامین بخشی از هزینه های مربوط به اقدامات یاد شده را از محل تبصره های قانونی خاطرنشان کرد.

در این جلسه اعضای محترم شورای اسلامی خوی ضمن استقبال از گزارش عملکرد شرکت آب و فاضلاب، آن را گامی موثر در جهت جلب مشارکت شهروندان دانست و خواهان مشارکت دادن نظر شورای شهر در تصمیم گیری ها و اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهر خوی شدند و مقرر شد در آینده ای نزدیک از تاسیسات و پروژه های آب و فاضلاب بازدید کنند.

در سرانجام جلسه از طرف مدیرعامل شرکت ، به سئوالات تک تک اعضای شوراهای اسلامی شهر خوی پاسخ های لازم داده شد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر با شرکت آب و فاضلاب خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر با شرکت آب و فاضلاب خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید