آنالیز سلامت نوزاد فقط با یک جوراب هوشمند ، از رصد ضربان قلب تا آنالیز سطح اکسیژن خون

به گزارش وبلاگ افرا، آنالیز سلامت نوزادها همواره برای والدین مهم است. اما اغلب والدین نمی دانند که چگونه می توانند همه علائم حیاتی فرزند خود را آنالیز نمایند.این موضوع اغلب از عهده یک پزشک متخصص بر می آید.

آنالیز سلامت نوزاد فقط با یک جوراب هوشمند ، از رصد ضربان قلب تا آنالیز سطح اکسیژن خون

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بعضی مولفه های مهم مثل ضربان قلب کودک ، میزان اکسیژن خون و مواردی مشابه را می توان به راحتی به وسیله یک جوراب هوشمند ردیابی کرد. این موضوعی باور نکردنی است که حقیقت دارد.

جوراب هوشمنداولت دارای سنسورهای هوشمندی است که روی پای کودک را می پوشاند. این سنسورها ضربان قلب و میزان اکسیژن را بر اساس پالس اکسی متری به والدین ارائه می دهد. سیستم این جوراب به شیوه ای طراحی شده که اگر وضعیت سلامتی کودک در شرایط مناسبی نباشد به سرعت به والدین درباره شرایط کودک هشدار می دهد.

این دستگاه می تواند به جلوگیری از سندرم مرگ ناگهانی نوزادان که یک علت مکرر در مرگ و میر نوزادان است یاری کننده باشد. این سیستم مانیتورینگ به طور مداوم با تلفن همراه والدین در ارتباط است و اطلاعات سلامتی کودک را به والدین ارسال می نماید. این جوراب ها دارای درگاه میکرو USB برای شارژ و ارتباط مستقیم با دستگاههای هوشمند است.

در بخش پشتی این جوراب ها شاهد دو نشانگر نوری کوچک هستیم که ارتباط با وای فای را تایید می نماید. هر یک از درگاه های تعبیه شده روی جوراب یک رنگ منحصر به فرد دارد. بر اساس آنالیز ها، این سیستم هوشمند تا 97 درصد در آنالیز شرایط نوزادان قوی عمل می نماید. این جوراب از سن 1 تا 18 ماهگی نوزاد را پوشش می دهد و با قیمت تقریبی 280 دلار به فروش می رسد.

منبع: انتخاب

به "آنالیز سلامت نوزاد فقط با یک جوراب هوشمند ، از رصد ضربان قلب تا آنالیز سطح اکسیژن خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز سلامت نوزاد فقط با یک جوراب هوشمند ، از رصد ضربان قلب تا آنالیز سطح اکسیژن خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید