برترین شرکت دانش بنیان کشور از استان کرمان انتخاب شد

به گزارش وبلاگ افرا، خبرنگاران/کرمان رییس پارک علم و فناوری کرمان گفت: شرکت دانش بنیان برافزا کشاورز از واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری کرمان منتخب برترین های جشنواره پژوهش و فناوری سال 99 بعنوان شرکت فناور برتر کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

برترین شرکت دانش بنیان کشور از استان کرمان انتخاب شد

دکتر مسعود ترکزاده ماهانی در تشریح جزییات این خبر گفت: این واحد در بخش کشاورزی فعالیت می کند و از سال 89 فعالیت خود را آغاز نموده و در سال 90 پیروز به رتبه یک دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

ترکزاده ماهانی اضافه نمود: شرکت دانش بنیان برافزا کشاورز از واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری کرمان است که در ارزیابی داوران، منتخب برترین های جشنواره پژوهش و فناوری سال 99 بعنوان شرکت فناور برتر کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

رییس پارک علم و فناوری کرمان در تشریح دستاوردهای این شرکت اظهار کرد: واحد تحقیق و توسعه این شرکت تا به امروز توانسته است چهار ثبت اختراع و 36 محصول دانش بنیان در حوزه کشاورزی تولید کند که دو اختراع تبدیل به محصول و کلیه محصولات دانش بنیان وارد بازار و تجاری سازی شده اند.

وی با بیان اینکه بیشتر محصولات تولیدی شرکت از نوع مواد آلی و برای کشاورزی پایدار است خاطر نشان کرد: شاخصه های این محصولات تکنولوژی بالا و داشتن استانداردهای معتبر داخلی و خارجی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برترین شرکت دانش بنیان کشور از استان کرمان انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شرکت دانش بنیان کشور از استان کرمان انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید