افتتاح 7 طرح راهداری در تهران با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان

به گزارش وبلاگ افرا، تهران(پانا) - فردا و با حضور وزیر راه و شهرسازی از 7 پروژه مهم در جاده های مواصلاتی و استراتژیک استان تهران از جمله بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران،به صورت همزمان و ویدئو کنفرانسی به بهره برداری می رسد.

افتتاح 7 طرح راهداری در تهران با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان

به گزارش ایرنا، فردا و با حضور وزیر راه و شهرسازی از 7 طرح در حوزه راهداری به صورت همزمان و ویدئو کنفرانسی افتتاح خواهد شد.

طرح سراسری ارتقاء کیفی روکش آسفالت راه های استان تهران با اعتبای بالغ بر 500 میلیارد ریال،طرح سراسری ارتقاء کیفیت راهداری و منظرآرایی راه های استان تهران با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که فردا انجام می گردد.

طرح ملی ابرار(اقدام برای راه های اولیت دار روستایی)در استان تهران با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال نیز فردا در استان تهران افتتاح خواهد شد.

این طرح که در مرحله اول بر ساخت و تکمیل 2هزار کیلومتر راه روستایی در سطح کشور تا سرانجام سال 98و در مرحله دوم ساخت و تکمیل 3هزار کیلومتر راه روستایی در سطح کشور تا سرانجام دولت تدبیر و امید تاکید دارد، اکنون به پیشرفت 60 درصدی رسیده است.

احداث و تجهیز راهدارخانه و سوله های نمک در استان تهران بالغ بر 50 میلیارد ریال و بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال دو پروژه مهم دیگر است که فردا افتتاح می گردد.

کمربندی دوم تهران یکی از محورهای پرتردد استان تهران محسوب می گردد. این محور که اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران را به محور امام رضا (ع) در شرق استان متصل می نماید، همیشه یکی از جاده های پرتردد محسوب می گردد که سال ها دچار مسائل زیادی بود.

روزانه حدود 40 هزار خودرو در کمربندی دوم تهران تردد دارند و این اقدام موجب تسهیل در عبور و مرور هموطنان در این راستا خواهد شد.

بهسازی گالری امام زاده هاشم با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و ایمن سازی و برطرف نقاط حادثه خیز محور امام رضا (ع)تقاطع سیمان و هم چنین محور قدس تقاطع شهر قدس با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال نیز فردا افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افتتاح 7 طرح راهداری در تهران با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 7 طرح راهداری در تهران با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید