اطلاعاتی جدید از گوشی ردمی نوت T8 فاش شد ، از پشتیبانی ارتباطات NFC تا شارژ 18 واتی

به گزارش وبلاگ افرا، انتشار بعضی اطلاعات غیررسمی و جدید از گوشی ردمی نوت 8T بسیاری از مخاطبان این گوشی را هیجان زده نموده است. به نظر می رسد که شیائومی در فراوری این گوشی جدید به ویژگی های برتر ردمی نوت 8 وفادار بوده است.

اطلاعاتی جدید از گوشی ردمی نوت T8 فاش شد ، از پشتیبانی ارتباطات NFC تا شارژ 18 واتی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طبق شایعه ای که از چند روز پیش وجود دارد ، شیائومی در تدارک فراوری گوشی موسوم به ردمی نوت8T است.

افشای یک تصویر مرتبط با این گوشی نشان می دهد که ما با ویژگی هایی بسیار شبیه به نسخه اصلی ردمی نوت 8 رو به رو هستیم. اما پشتیبانی NFC نیز به آن اضافه خواهد شد. فهرست جدید NCC که اخیراً منتشر شده است ، این موضوع را تأیید می نماید. افزون بر این ها این گوشی جدید از شارژ 18 واتی نیز برخوردار است.

این اطلاعات در شرایطی منتشر می گردد که اکثر تلفن های هوشمند در بازار چین از ارتباطات NFC پشتیبانی نمی نمایند. بنابراین منطقی است که شیائومی بتواند 8T را با پشتیبانی مناسب NFC در بازار جهانی عرضه کند. اکنون صدور گواهینامه NCC در تایوان پشتیبانی NFC را برای این گوشی تأیید می نماید و همچنین شارژ سریع 18 واتی را به فهرست مشخصات شناخته شده این گوشی اضافه می نماید. این شارژر سازگاری مناسبی با خروجی هایی با ولتاژهای مختلف دارد.

گواهینامه صادر شده برای گوشی ردمی نوت 8T نشان می دهد که احتمالاً در چند هفته آینده شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

منبع: انتخاب

به "اطلاعاتی جدید از گوشی ردمی نوت T8 فاش شد ، از پشتیبانی ارتباطات NFC تا شارژ 18 واتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی ردمی نوت T8 فاش شد ، از پشتیبانی ارتباطات NFC تا شارژ 18 واتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید