اطلاعاتی جدید از موتورولا وان پرو ، 4 دوربین ، پورت USB-C

به گزارش وبلاگ افرا، این روزها که اکثر برندها به دنبال ایجاد تحول در محصولات خود هستند، برندهای موبایل روی دوربین های چندگانه متمرکز شده اند و بر همین اساس نیز موتورولا گوشی جدید خود را با دوربین چهارگانه تولید کرده است.

اطلاعاتی جدید از موتورولا وان پرو ، 4 دوربین ، پورت USB-C

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی جدید موتورولا که با نام موتورولا وان پرو شناخته می شود، با چهار دوربین وارد بازار خواهد شد.

در ماه آوریل(فروردین) ، تصاویری از نسخه های اولیه گوشی هوشمند موتورولا وان پرو افشا شد که نشان می داد قرار است با یک گوشی با دوربین چندگانه رو به رو شویم. اکنون افزون بر این اطلاعات، خبر رسیده که این گوشی نخستین گوشی هوشمند موتورولا با دوربین چهارگانه خواهد بود که رنگ بندی جدید نیز خواهد داشت.

لنز این دوربین مستطیلی است و شباهت زیادی به لنز دوربین مربعی آیفون جدید دارد. اندازه هر چهار عدسی مساوی است و لوگوی موتورولا درست پایین لنزها حک شده است. با توجه به تعدد دوربین ها جایی برای فلش در مستطیل وجود ندارد و در نتیجه فلش به بخش جانبی مستطیل می رود.

پیشبینی می شود ورود این گوشی به بازار با استقبال بسیار بالای مخاطبان همراه شود. از دیگر امکانات این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش 6.2 اینچی،جک هدفون 3.5 میلی متری و یک پورت USB-C اشاره کرد.

منبع: انتخاب

به "اطلاعاتی جدید از موتورولا وان پرو ، 4 دوربین ، پورت USB-C" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از موتورولا وان پرو ، 4 دوربین ، پورت USB-C"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید