اسکالونی: اخراج مسی واقعا عجیب بود، زمان استفاده از VAR در این جام نبود

به گزارش وبلاگ افرا، تصاویر را دیدم و نمی فهمم او چه کاری انجام داد که اخراج شود. جالب می شود که داور و VAR اعلام کنند چه چیزی دیدند. تصمیم خیلی سریع و عجیبی گرفتند.

اسکالونی: اخراج مسی واقعا عجیب بود، زمان استفاده از VAR در این جام نبود

اسکالونی: اخراج مسی واقعا عجیب بود، زمان استفاده از VAR در این جام نبود

تیم ملی فوتبال آرژانتین شنبه شب با پیروزی 2 بر یک برابر شیلی توانست عنوان سومی کوپا آمه ریکا را به دست آورد. لیونل اسکالونی مانند لیونل مسی از عملکرد داور و VAR انتقاد کرد. داستان دیدار برابر برزیل مقابل شیلی هم تکرار شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: احساس ما نسبت به این بازی عجیب تر از بازی قبل است. هنوز جایگاه VAR را در این کوپا درک نکرده ام. هنوز نمی دانند چگونه از این فناوری استفاده کنند. چهار روز درباره بازی برابر برزیل صحبت کردند. امشب بازی بود که قرار بود اتفاقی رخ ندهد و اگر رخ بدهد تصمیم عادلانه ای گرفته شود. دوباره تصمیمات درستی گرفته نشد. باید یک بازبینی شود و شفافیت وجود داشته باشد. نظرات متفاوتی میان داوران و VAR وجود دارد. برای مردم شفافیت وجود ندارد. برخی از آنها سه تا چهار دقیقه وقت اضافه می گرفتند برخی تنها چند ثانیه. این اتفاق ها نشان داد که زمان مناسب برای استفاده از فناوری در این جام نبود.

اسکالونی درباره مسی اظهار کرد: در رابطه با مسی کاملاً آشکار بود. تصاویر را دیدم و نمی فهمم او چه کاری انجام داد که اخراج شود. جالب می شود که داور و VAR اعلام کنند چه چیزی دیدند. تصمیم خیلی سریع و عجیبی گرفتند. حتی VAR آن را اصلاح نکرد. باید فناوری کمک می کرد. این موضوع نگران کننده است.

سرمربی آرژانتینی گفت: امروز باید در فینال بازی می کردیم اما مقام سومی یک تسلی و حداقل پاداش برای ما بود. زمانی که به یک نفر ضربه می زنند به همه ضربه می زنند. آرژانتین همیشه تیمی است که در فینال ها یا نیمه نهایی ها حضور دارد. ما نمایش خوبی داشتیم و پس از شکست در دیدار نخست توانستیم شرایط را بهتر کنیم. بهترین آرژانتین در مرحله حذفی دیده شد.

منبع: ایران ورزشی

به "اسکالونی: اخراج مسی واقعا عجیب بود، زمان استفاده از VAR در این جام نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکالونی: اخراج مسی واقعا عجیب بود، زمان استفاده از VAR در این جام نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید