اسدی: مسئله لباس تیم ملی را مجلس باید حل نماید

به گزارش وبلاگ افرا، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: این که لباس تیم ملی در ایران یا ایتالیا فراوری می گردد مسئله ای است که مجلس باید با تصویب قانون حق نشر آن را حل نماید.

اسدی: مسئله لباس تیم ملی را مجلس باید حل نماید

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ افرا، علیرضا اسدی در مورد فراوری البسه تیم ملی در فراوریی های ایرانی گفت: لباس های تیم ملی قطعاً از فراوریی ایرانی خریداری نشده و اگر فراوریی در ایران برند لباس های تیم ملی فوتبال را فراوری نموده باشد مطمئناً آن را به تیم ملی نفروخته است.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون فوتبال برای قرارداد با شرکت آدیداس اقدام نموده است یا خیر، اضافه نمود: مگر آدیداس نمی گردد که در ایران فراوری گردد؟ مسئله این نیست که ما با چه برندی قرارداد ببندیم، مسئله این است که باید این موضوع یک بار برای همواره ریشه یابی گردد و تا زمانی که قانون حق امتیاز توسط مجلس پیگیری و به تصویب نرسد این مسائل هم در این قراردادها وجود خواهد داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد حاشیه های پیرامون البسه تیم ملی تاکید نمود: در این مسئله ما نباید دنبال مسئول بگردیم و حاشیه سازی بی مورد نباید انجام گردد و همه باید به فکر این باشیم که این مشکل حل گردد.

منبع: تسنیم

به "اسدی: مسئله لباس تیم ملی را مجلس باید حل نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسدی: مسئله لباس تیم ملی را مجلس باید حل نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید