کلهر: پرسپولیس سال جاری می تواند قهرمان آسیا گردد، این تیم کمبود مهاجم ندارد

به گزارش وبلاگ افرا، محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم دارای بازیکنان چندپُسته است و در خط حمله مسئله ای نخواهد داشت.

کلهر: پرسپولیس سال جاری می تواند قهرمان آسیا گردد، این تیم کمبود مهاجم ندارد

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ افرا, درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و نارضایتی بعضی طرفداران این تیم, گفت: همواره پیش از شروع فصل این اتفاقات رخ می دهد و ممکن است طرفداران به هر چیزی اعتراض داشته باشند، اما کالدرون یک مربی کارکشته و کاربلد است و می تواند تیم را در این شرایط اداره کند. او بازیکن تیم ملی آرژانتین و همبازی مارادونا بوده است و با تجربه بسیار بالا با حواشی فوتبال آشنایی دارد.

وی با اشاره به تغییر و تحولات پرسپولیس اظهار داشت: باید به کالدرون زمان بدهند و از او حمایت گردد, مانند برانکو که تیم را در نیمه دوم جدول تحویل گرفت و سه بار پیروز به کسب قهرمانی شد. فکر می کنم اردوی ترکیه و شرکت در جام شهدا برای آشنایی بیشتر کالدرون مفید بود و این مربی توانست نقاط ضعف تیم را شناسایی کند. امیدوارم برای مسابقات رسمی این نقاط ضعف برطرف گردد.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: کالدرون مربی بزرگی است و می تواند پرسپولیس را از لحاظ تنوع بازی متحول کند. امیدوارم از او حمایت گردد و پرسپولیس با دو باخت به حاشیه نرود. امیدوارم طرفداران یاری نمایند و به همه اعضای تیم روحیه بدهند.

وی در واکنش به اینکه کالدرون خواستار جذب یک مهاجم شده است, توضیح داد: پرسپولیس کمبود مهاجم ندارد و این تیم چند بازیکن دارد که می توانند در چند پُست کار نمایند. علی علیپور, امید عالیشاه, فرشاد احمدزاده, سیامک نعمتی, وحید امیری و مهدی ترابی مهره های هجومی پرسپولیس هستند و می توانند با نظر کادر فنی در پست های مختلف بازی نمایند. این دیگر با سرمربی تیم است که چگونه از مهره هایش و در چند پست استفاده کند.

کلهر با بیان اینکه پرسپولیس این توانایی را دارد تا باز هم قهرمان لیگ برتر گردد.، تأکید کرد: در کلکسیون افتخارات پرسپولیس قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خالی است که فکر می کنم سال جاری می توان به این مهم نیز دست پیدا کرد. پرسپولیس سال جاری از دروازه تا خط حمله نفراتی دارد که بهترین هستند. فکر می کنم تیم نسبت به سال گذشته از لحاظ نفرات وضعیت بهتری دارد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند, گفت: خداکند که بیرانوند در صورت جدایی از پرسپولیس به یک تیم بزرگ خارجی برود, اگر این اتفاق رخ دهد نوید روز های خوب را به فوتبال کشور خواهد داد. پرسپولیس همواره دروازه بانان خوبی داشته، اما الان بهترین وقت برای این است که بیرانوند خودش را از فوتبال ما جدا و رشد کند. فکر می کنم کالدرون باید فکری به حال جانشین بیرانوند در پرسپولیس کند, چون در صورت جدایی این دروازه بان تیم به یک جایگزین در سطح نفرات اصلی لیگ احتیاج دارد. امیدوارم آموزشگاه پرسپولیس فعال تر باشد و بتواند کمبود هایی را که برای جذب بازیکن پیش می آید، جبران کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلهر: پرسپولیس سال جاری می تواند قهرمان آسیا گردد، این تیم کمبود مهاجم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: پرسپولیس سال جاری می تواند قهرمان آسیا گردد، این تیم کمبود مهاجم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید