پیغام مسی پس از قرار دریافت در تیم رؤیایی توپ طلای فرانس فوتبال

به گزارش وبلاگ افرا، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به قرار دریافت در تیم منتخب برترین بازیکنان تاریخ فوتبال توسط نشریه فرانس فوتبال واکنش نشان داد.

پیغام مسی پس از قرار دریافت در تیم رؤیایی توپ طلای فرانس فوتبال

به گزارش وبلاگ افرا، لیونل مسی ستاره و کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پس از قرار دریافت نامش در میان سه مهاجم تیم منتخب تاریخ فوتبال توسط نشریه فرانس فوتبال، با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد.

مسی که تا کنون شش بار توپ طلا را کسب نموده و از این حیث رکورد دار است، در پیامش که همراه با عکسی از خود با توپ طلا منتشر نموده، نوشته است: برای من مایه مباهات است که در جمع 11 بازیکن تیم رؤیایی توپ طلا نهاده شده ام. می خواهم از همه کسانی که مرا برای حضور در این تیم انتخاب کردند، تشکر کنم و از دیگر بازیکنانی که نام شان در این تیم نهاده شد و آنهایی که نامزد حضور در این تیم شدند هم تشکر کنم. در این فهرست حقیقتاً پدیده های بزرگی حضور دارند.

مسی که پیش تر از این هم بالاتر از فیگو ستاره سابق تیم ملی پرتغال، ساموئل اتوئو ستاره سابق تیم ملی کامرون و گارینشا اسطوره فوتبال برزیل به عنوان بهترین گوش راست تاریخ فوتبال انتخاب شده بود، در کنار کریستیانو رونالدو و رونالدو نازاریو سه مهاجم تیم رؤیایی توپ طلا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیغام مسی پس از قرار دریافت در تیم رؤیایی توپ طلای فرانس فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مسی پس از قرار دریافت در تیم رؤیایی توپ طلای فرانس فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید