پیغام رمزآلود نماینده کنگره آمریکا: جفری اپستین خودکشی نکرده است

به گزارش وبلاگ افرا، یک نماینده کنگره آمریکا با انتشار سلسله پیغام هایی در توییتر، به صورت کد نوشته است که جفری اپستین بر خلاف روایت رسمی آمریکا، خودکشی نکرده است.

پیغام رمزآلود نماینده کنگره آمریکا: جفری اپستین خودکشی نکرده است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ افرا، تابستان سال جاری بود که رسانه ها در خبری فوری از مرگ جفری اپستین میلیاردر بدنام آمریکایی در زندان خبر داده و به نقل از مقام های این کشور نوشتند که او خودکشی نموده است.

اپستین به ایجاد شبکه قاچاق دختران زیرسن قانونی متهم بود و به همین دلیل هم بازداشت شده بود. اما آنچه که بازداشت و مرگ ناگهانی وی را مورد توجه گسترده رسانه ها قرار داد، روابط دیرینه ای بود که وی با سیاستمداران مهم غرب داشت: از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بیل کلینتون رئیس جمهور سابق این کشور گرفته تا خاندان سلطنتی انگلیس.

از همان مرداد ماه که خبر مرگ اپستین اعلام شد، شایعات متعددی مطرح شد مبنی بر اینکه بر خلاف روایت رسمی، وی در زندان به قتل رسیده و مرگ او حاصل خودکشی نبوده است.

توییت های رمزآلودی که پال گوسار نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا امروز منتشر کرد، فرضیه قتل اپستین را دوباره به رسانه های جریان اصلی کشیده است.

گوسار امروز ظرف چند ساعت 23 توییت پشت سر هم منتشر نموده به ظاهر ارتباطی با قتل اپستین ندارند و همگی صرفا در انتقاد از کوشش دموکرات ها برای استیضاح ترامپ هستند.

اما زمانی که حروف اول این 23 توییت در کنار هم قرار می گیرند، این عبارت به وجود می آید: Epstein didnt kill himself به این معنی که اپستین خودش را نکشت.

توییت های رمزآلود گوسار چند هفته پس از آن منتشر می گردد که مایکل بادن از پزشکان مشهور آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که جراحات موجود بر جسد اپستین نشان می دهد که مرگ وی بیشتر شبیه به قتل بوده تا اینکه خودکشی باشد.

بادن که توسط برادر این میلیاردر آمریکایی برای نظارت بر کالبدشکافی اپستین به استخدام درآمده بود، در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز تصریح نموده است که زخم های موجود بر بدن اپستین در خودکشی به وسیله حلق آویز شدن، بسیار غیرمعمول است و بیشتر در قتل هایی که به وسیله خفه کردن صورت می گیرد، رواج دارد.

این پاتولوژیست در ادامه اضافه نمود که در تجربه کاری 50 ساله خود، چنین زخم هایی را در موارد حلق آویز شدن، مشاهده ننموده است: حلق آویز شدن، موجب چنین شکستگی هایی در استخوان ها نمی گردد اما قتل موجب چنین چیزی می گردد. (جزئیات بیشتر)

پیش از این ترامپ هم تلویحا از احتمال قتل اپستین در سلول زندان صحبت نموده است. وی بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا را به دست داشتن در این قتل متهم نموده است.

در حدود 2000 صفحه سندی که از سوی دادگاه درباره اتهامات اپستین مبنی بر سوءاستفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی منتشر شده، نام افراد مهم و صاحبان قدرت و ثروت به عنوان همدستان وی در اداره باند قاچاق انسان ذکر شده که برای نمونه می توان به شاهزاده اندرو یکی از اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا، یک فرماندار پیشین و یک سناتور پیشین آمریکایی اشاره نمود.

همین امر موجب شده تا این فرضیه مطرح گردد که افراد مهمی که از اعترافات اپستین نگران بوده اند، توانسته اند به نحوی وی را در زندان به قتل برسانند.

با وجود گذشت چند ساعت از توییت های گوسار، دفتر وی از پاسخگویی به سؤال رسانه ها در خصوص توییت های وی خودداری نموده است. مقام های آمریکایی هم به طرح دوباره فرضیه قتل اپستین، واکنشی نشان نداده اند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "پیغام رمزآلود نماینده کنگره آمریکا: جفری اپستین خودکشی نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رمزآلود نماینده کنگره آمریکا: جفری اپستین خودکشی نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید