نمایش ضعیف آزادکاران مازندران در روسیه، صعود صادق زاده به فینال و حذف 6 کشتی گیر

به گزارش وبلاگ افرا، جابر صادق زاده به دیدار فینال سنگین وزن رقابت های کشتی آزاد جام آلانز روسیه راه یافت اما 6 نماینده دیگر ایران شکست خوردند.

نمایش ضعیف آزادکاران مازندران در روسیه، صعود صادق زاده به فینال و حذف 6 کشتی گیر

به گزارش وبلاگ افرا، در خاتمه دیدارهای مقدماتی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه،جابر صادق زاده در وزن 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت اما 6 کشتی گیر دیگر ایران با نمایشی ضعیف حذف شدند.

تیم منتخب کشتی مازندران با راهنمایی میرعمادیان به این رقابت ها اعزام شده است.

نتایج 7 آزادکار ایران در رقابت های دور مقدماتی به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماگومدرسول ادریس اف از کشور روسیه با نتیجه 9 بر 3 بازنده شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل لومتادزه از گرجستان، یخکشی از دور رقابت ها کنار رفت. در وزن 70 کیلوگرم محمد یوسفی در دور نخست ماگومد سایدووی از گرجستان را با نتیجه 9 بر 6 مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل رازامبک جمال اف از روسیه با نتیجه 12 بر یک بازنده شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، یوسفی حذف شد. در وزن 74 کیلوگرم حسین الیاسی در دور نخست مقابل نیکیتا سوچکوف از کشور روسیه با نتیجه 11 بر صفر بازنده شد و با توجه به بازنده شدن این کشتی گیر روس در دورهای بعد، الیاسی از دور مسابقات کنار رفت. در وزن 79 کیلوگرم امید حسن تبار در دور نخست با نتیجه 7 بر 3 مغلوب داوید خوتسیشویلی از گرجستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل ماگومد رمضان اف از روسیه، حسن تبار از دور رقابت ها کنار رفت. در همین وزن علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل تاجیتین آکایف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 بازنده شد و با توجه به بازنده شدن حریفش در دور بعد وی نیز از دور رقابت ها کنار رفت. در وزن 92 کیلوگرم مرتضی رضایی قلعه پس از استراحت در دور اول در دور دوم با توجه به حاضر نشدن اصلان بک آلبوروف از آذربایجان پیروز شد وی در دور سوم مقابل شریف شریف اف با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه زانو با نتیجه 9 بر صفر بازنده شد و به کشتی ادامه نداد و در ادامه نیز با توجه به بازنده شدن شریف اف مقابل آنزور اوریشف از روسیه، رضایی قلعه حذف شد. در وزن 125 کیلوگرم جابر صادق زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابراگیم سعیداف از کشور بلاروس با نتیجه 8 بر 3 به پیروزی دست یافت وی در دور سوم با نتیجه 10 بر صفر پاول کریوتسوف از روسیه را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 5 بر 4 از سد ماگومدقاضی ماگومداف از روسیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال به مصاف گنو پتریاشویلی دارنده مدال طلای دنیا و برنز المپیک از گرجستان می رود. اسامی نفرات راه یافته به دیدار فینال این رقابت ها به توضیح زیر است: 57 کیلوگرم: هورش دوندوک (روسیه) - عباس گادجی ماگمدوف (روسیه) 61 کیلوگرم: رمضان فرض علی اف (روسیه)- بکا لومتادزه (گرجستان) 65 کیلوگرم: مسلم سایدوله یف (روسیه) - کوربان شیرایف (روسیه) 70 کیلوگرم: داوید بایف (روسیه) - ماگومد قربان علی اف (روسیه) 74 کیلوگرم: تیمور بیژوف (روسیه) - آوتاندیل کنچادزه (گرجستان) 79 کیلوگرم: آتسماز ساناکویف (روسیه) - حاجی نبی اف (روسیه) 86 کیلوگرم: ولادیسلاو والیف (روسیه) - ماگومد شریف بیاکایف (روسیه) 92 کیلوگرم: آنزور اوریشف (روسیه) - ماگومد کوربانوف (روسیه) 97 کیلوگرم: ولادیسلاو بایتسایف (روسیه) - شامیل موسایف (روسیه) 125 کیلوگرم: جابر صادق زاده (ایران) - گنو پتریاشویلی (گرجستان)

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایش ضعیف آزادکاران مازندران در روسیه، صعود صادق زاده به فینال و حذف 6 کشتی گیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش ضعیف آزادکاران مازندران در روسیه، صعود صادق زاده به فینال و حذف 6 کشتی گیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید