معصومی: مقابل پرسپولیس به مساوی هم فکر نمی کنیم، بعضی مسائل نبود خیلی بهتر نتیجه می گرفتیم

به گزارش وبلاگ افرا، عرفان معصومی هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد تأکید کرد، تیمش در مصاف با پرسپولیس حتی به تساوی هم فکر نمی کند و به دنبال سه امتیاز است.

معصومی: مقابل پرسپولیس به مساوی هم فکر نمی کنیم، بعضی مسائل نبود خیلی بهتر نتیجه می گرفتیم

عرفان معصومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ افرا، درباره عملکرد تیمش در 18 بازی گذشته و اینکه آیا قرار دریافت در رتبه یازدهم برای آنها راضی کننده است، گفت: پدیده برای این فصل در زمینه بازیکن و کادر فنی با تغییرات زیادی روبرو شد و طبیعتاً برای هماهنگ شدن احتیاج به زمان داشتیم. از طرفی در این فصل با بعضی مسائل دست و پنجه نرم کردیم که خیلی ها در جریان این مسائل قرار دارند. خودمان هم دوست داشتیم در صندلی بهتری قرار بگیریم و مطمئناً کوشش می کنیم تا در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی شرایط فعلی تیم پدیده را مطلوب خواند و گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در آخرین بازی سال 99 هم برابر صنعت نفت به مساوی رسیدیم، آنهم در حالی که چند بازیکن مان را به همراه نداشتیم. البته مساوی در زمین صنعت نفت، نتیجه بدی محسوب نمی گردد، ولی حالا تمام تمرکزمان روی بازی با پرسپولیس است.

هافبک تیم فوتبال پدیده با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس اعلام نمود: پرسپولیس احتیاجی به تعریف ندارد. آنها چهار فصل پیاپی قهرمان شدند و بدون شک از لحاظ قدرت تاکتیکی و نظم تیمی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند. ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت، ولی اینطور نیست که تیم دست و پا بسته ای باشیم. پدیده هم قطعاً انگیزه زیادی خواهد داشت و ما در این بازی حتی دنبال مساوی هم نیستیم، بلکه در زمین خودمان به برد فکر می کنیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معصومی: مقابل پرسپولیس به مساوی هم فکر نمی کنیم، بعضی مسائل نبود خیلی بهتر نتیجه می گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معصومی: مقابل پرسپولیس به مساوی هم فکر نمی کنیم، بعضی مسائل نبود خیلی بهتر نتیجه می گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید