متأسفانه انفجارهای جرف الصخر خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از بغداد الیوم، خالد الملا رئیس جمعیت علما عراق به انفجارهای تروریستی روز پنجشنبه در بغداد واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

متأسفانه انفجارهای جرف الصخر خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد

وی در این خصوص گفت: متأسفانه زمانی که دَکل های برق در منطقه جرف الصخر واقع در شمال استان بابل هدف قرار گرفته و منفجر شدند، هیچ توجهی به این حادثه نشد.

رئیس جمعیت علما عراق در ادامه سخنان خود گفت: حادثه انفجارهای تروریستی در جرف الصخر خیلی زود به فراموشی سپرده شد تا اینکه نوبت به انفجارهای مهیب در بغداد و قربانی شدن غیرنظامیان رسید.

این شخصیت دینی عراقی همچنین توضیح داد: ما شاهد آن هستیم که دشمن به صورت کاملاً آشکار درحال هدف قرار دادن موجودیت مان است. برای مقابله با این اقدامات دشمن نیازمند اتخاذ مواضعی شجاعانه و ملی هستیم.

منابع امنیتی عراق روز پنجشنبه از وقوع دو انفجار انتحاری در بغداد پایتخت عراق خبر دادند. حسن التمیمی، وزیر بهداشت عراق با اعلام آمار نهایی انفجارهای تروریستی بغداد، گفت که شمار کشته شدگان به 32 و زخمی شدگان به 110 نفر رسیده است.

نخست وزیر عراق پس از انفجارهای مذکور تأکید کرد: اکنون بر روی یک طرح فراگیر و مؤثر برای مقابله با چالش های امنیتی کار می کنیم. آنچه که دیروز رخ داد، نشان داد خلل هایی در ساختار امنیتی وجود دارد که باید رفع شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "متأسفانه انفجارهای جرف الصخر خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متأسفانه انفجارهای جرف الصخر خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید