فرهاد مجیدی پدیده استقلال را می خواهد

به گزارش وبلاگ افرا، تیم فوتبال الاتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی روند مطلوبی را در لیگ برتر امارات طی می نماید. تیم تحت راهنمایی مجیدی ملاقات هفته اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و در خاتمه هفته ششم این فصل از رقابت ها با 10 امتیاز و فاصله 4 امتیازی با صدر جدول در رده ششم جدول قرار گرفته است و در هفتمین هفته از لیگ یکشنبه آینده باید به مصاف الوصل، صدرنشین لیگ برود.

فرهاد مجیدی پدیده استقلال را می خواهد

بر همین اساس با اضافه شدن مجیدی به الاتحاد کلبا این تیم که تا فصول گذشته همیشه در بین تیم های انتهای جدول قرار می گرفت در فصل نو با تدابیر کادرفنی این تیم و خرید بازیکنان نو خارجی احیاشده و احتمالا در ادامه فصل این تیم حرف های زیادی نیز برای گفتن خواهد داشت.

حالا از این باشگاه خبر می رسد یکی از بازیکنان جوان استقلال در رادار مجیدی برای اضافه شدن به این تیم در نیم فصل دوم قرار گرفته است. امیرعلی صادقی، وینگر جوان آبی ها که سال گذشته به این تیم پیوست و اتفاقا در پیش فصل نیز درخشش خوبی داشت و در حد و مقدار های یک پدیده برای فصل نو، خودی نشان داد مدنظر الاتحاد کلبا قرار گرفته و بعضی احتمالات درباره جدایی این بازیکن از استقلال و پیوستنش به تیم اماراتی مطرح شده است.

البته بعد از درخشش صادقی در تمرینات پیش فصل استقلالی ها و گلزنی های مداوم او در بازی های محبت آمیز این توقع می رفت که ساپینتو از این بازیکن بیشتر بهره لازم را در ملاقات های این تیم در لیگ برتر ببرد که عملا این اتفاق نیفتاد و صادقی که گفته می شد گزینه پر کردن جای خالی حسین زاده است با بازگشت قرضی قایدی به استقلال فرصت چندانی پیدا نکرد و بعد از دو بازی که به عنوان بازیکن ذخیره دقایقی به میدان رفت در این چند هفته به نیمکت این تیم قفل شده و حتی به عنوان نیمکت نشین نیز کمتر آبی ها را در 9 هفته گذشته همراهی کرد تا احتمال جدایی اش ولو به شکل قرضی در نیم فصل افزایش یابد.

مجیدی که این روز ها در لیگ امارات مورد تمجید زیادی قرار گرفته پیش از این کوشش زیادی داشت تا مهدی قایدی را به طور قرضی از شباب الاهلی امارات جذب کند، اما در نهایت این بازیکن با قرارداد قرضی راهی استقلال شد.

جالب اینکه بازگشت علی فتح الله زاده باعث شد شایعه احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال هم مطرح گردد؛ چرا که مدیر نو آبی ها علاقه زیادی به شماره 7 پیشین استقلال دارد. با این حال عملکرد خوب مجیدی در امارات باعث شده نتوان چندان این شایعه را حداقل در مقطع فعلی جدی گرفت.

فرهیختگان

منبع: فرارو

به "فرهاد مجیدی پدیده استقلال را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی پدیده استقلال را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید