صلاح پیشنهاد رئال و یووه را رد کرد

به گزارش وبلاگ افرا، مهاجم مصری لیورپول پیشنهاد هنگفتی که از دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس داشته را رد کرده است اما او در خاتمه فصل آینده درباره اینکه می خواهد در آنفیلد بماند یا نه، تصمیم خواهد گرفت.

صلاح پیشنهاد رئال و یووه را رد کرد

صلاح پیشنهاد رئال و یووه را رد کرد

محمد صلاح، مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول پیشنهاد هنگفتی که از دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس داشته را رد کرده است اما او در خاتمه فصل آینده درباره اینکه می خواهد در آنفیلد بماند یا نه، تصمیم خواهد گرفت. صلاح از دو سال پیش که از رم به لیورپول پیوست، ستاره ای بی چون وچرا در خط حمله قرمزهای مرسی ساید بوده است. او در فصل اول حضورش در لیورپول نه تنها جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را از آن خود کرد بلکه آقای گل این رقابت ها هم شد. در فصل اخیر هم او دوباره به صورت مشترک آقای گل شد و به تیمش برای فتح لیگ قهرمانان کمک کرد.

درخشش او آنقدر زیاد بوده که رئال مادرید و یوونتوس حاضر شده بودند رقمی در حدود 150 میلیون پوند بابت خریدنش بپردازند اما او امسال قصد ترک آنفیلد را ندارد. در همین حال طبق گزارش نشریه میرر صلاح با وجود افتخاراتی که در لیورپول کسب کرده برای ترک این تیم وسوسه شده است اما به کادر فنی تیم اطمینان خاطر داده که فصل آینده هم در کنار قهرمان اروپا خواهد ماند. سادیو مانه دیگر مهاجم لیورپول هم که شایعه رفتنش شنیده می شد، گفته است که قصد ترک این تیم را ندارد.

منبع: ایران ورزشی

به "صلاح پیشنهاد رئال و یووه را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صلاح پیشنهاد رئال و یووه را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید