شکایت مدیریت پیست دربندسر و دیزین از سرمربی تیم ملی بانوان

به گزارش وبلاگ افرا، اردوی تیم های ملی اسکی در حالی به میزبانی پیست های اسکی دربندسر و دیزین در حال پیگیری است که امسال مدیریت هر دو پیست در اختیار تیمی یکسان است.

شکایت مدیریت پیست دربندسر و دیزین از سرمربی تیم ملی بانوان

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

از همین رو بنظر می رسد تعامل فدراسیون با مجموعه پیست های خصوصی اسکی که همیشه همکاری لازم را برای ارائه خدمات رایگان و برگزاری اردوهای ملی را انجام می دهند باید بیش از پیش شود اما چند روز قبل حواشی در پیست اسکی دربندسر رخ داد که منجر به شکایت رسمی مدیریت پیست بین المللی دربندسر از سمیرا زرگری مربی تیم ملی بانوان شد.

حسن شمشکی مدیرعامل شرکت تله کابین دربندسر در مصاحبه با وبلاگ افرا در خصوص این اتفاق گفت: متاسفانه ما هم متوجه نشدیم چرا این رخ داد. مربی تیم ملی اسکی بانوان برای آماده سازی پیست و نوع طراحی ساعت 7:23 با پرسنل خود ما وارد پیست شدند و ساعت 8 نیز نفر اول تیم ملی اسکی بانوان وارد پیست شدند.

وی افزود: حدود ساعت 9:30 صبح بود که خانم زرگری پایین آمدند و شروع به فحاشی به پرسنل ما کردند که شما تیم من را دیر راه دادید. خود من در آن لحظه در مجموعه نبودم ولی متاسفانه ایشان با الفاظ رکیک نظم عمومی ما را به هم ریختند.

شمشکی شرح داد: پیست ما کاملاً خصوصی است ولی همیشه با فدراسیون و کادر فنی تیم های ملی همکاری صددرصدی داشته ایم و بیشترین احترام را به آنها گذاشته ایم ولی متاسفانه شاهد این اتفاقات هستیم.

وی در پاسخ به سوالی که آیا بعد از این اتفاق واکنشی از سوی فدراسیون داشته و یا تماسی دریافت کرده اید گفت: خیر، شاید بین التعطیلی بوده و تماسی نگرفتند. متاسفانه ما مجبور شدیم موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنیم.

شمشکی ادامه داد: بیشتر اعضای تیم ملی بانوان و آقایان ما از ورزشکاران بومی هستند و خود در همین محل زندگی می کنند و ما به هیچ عنوان نمی خواهیم و اجازه نمی دهیم مسئله ای برای تمریناتشان به وجود بیاید ولی در خصوص سرمربی تیم ملی بانوان تصمیم گیری مجموعه حراست و پیگیری های قضایی را در پیش خواهیم داشت.

مدیریت پیست های اسکی دربندسر و دیزین در پاسخ به این سوال که پیشنهادی به رئیس جدید فدراسیون اسکی در خصوص دقت نظر در انتخاب مربیان تیم های ملی دارید گفت: من تنها می توانم نظر خودم را بگویم که فدراسیون باید خیلی در انتخاب مربیان تیم های ملی دقت داشته باشد چون موارد مشابه این حاشیه تنها به اعضای تیم ملی صدمه می زند. آقای نظریان به تازگی به فدراسیون آمده و حتماً با بررسی ها و دقت نظری که دارند تمهیداتی خواهند اندیشید که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکایت مدیریت پیست دربندسر و دیزین از سرمربی تیم ملی بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت مدیریت پیست دربندسر و دیزین از سرمربی تیم ملی بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید