سرمایه انسانی قابلیت تقلید و جایگزینی ندارد

به گزارش وبلاگ افرا، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: سرمایه انسانی اهمیت زیادی دارد و تنها این سرمایه است که قابلیت تقلید و جایگزینی ندارد و یادگیری آن نیز منحصر به فرد است.

سرمایه انسانی قابلیت تقلید و جایگزینی ندارد

احسان چیت ساز، امروز 11 دی ماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی در محل سالن شورای مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: بنیاد دارای مجموعه ماموریت های متنوعی است که از جمله آن شناسایی و ساختاردهی نخبگان کشور با قوانین و مکانیزم های موجود در کشور همچون بند سه ماده 64 است تا به وسیله آن به نخبگان کمک کند تا در جامعه اثربخش باشند.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان اضافه کرد: در حال حاضر طرح های مدرسه خلاقیت و شهید احمدی روشن در حال جایگزینی بسکمک از طرح های دیگر است و این قول داده می شود، در صورتی که دکتر لطفی، رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی از محل اعتبارات عمومی و خصوصی، برای طرح احمدی روشن اعتباری جذب کنند، به همان میزان اعتبار برای ایشان اختصاص خواهیم داد.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: ما در این دوران شاخص هایی را برای انتخاب مدیران در نظر گرفته ایم که آقای لطفی در میان 20 گزینه موجود، صلاحیت بیشتری داشتند و تمام فاکتورهای مورد نظر ما در ایشان وجود داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمایه انسانی قابلیت تقلید و جایگزینی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه انسانی قابلیت تقلید و جایگزینی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید