داوری به ضرر سایپا بود، نمی دانم چرا طرفداران پرسپولیس معترض بودند

به گزارش وبلاگ افرا، تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت 19 امروز شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با رجحان 3 بر 2 پرسپولیس به سرانجام رسید. مشخص عباسیان (4) و رضا اسدی (67) برای سایپا گل زدند. بشار رسن (32)، علی علیپور (49) و مهدی ترابی (62) برای پرسپولیس گل زدند.

داوری به ضرر سایپا بود، نمی دانم چرا طرفداران پرسپولیس معترض بودند

مشخص عباسیان پس از این بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و حتی توانستیم در دقایق ابتدایی به گل هم دست پیدا کنیم اما طبیعی بود که پرسپولیس به دنبال قهرمانی است و نمی خواهد به راحتی بازی را واگذار کند بنابراین آنها با حمایت طرفدارانشان توانستند سه بار دروازه ما را باز نمایند ولی ما به بازی برگشتیم و یک گل زدیم اما در دقایق سرانجامی بدشانس بودیم که توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

وی با بیان اینکه طرفداران پرسپولیس به قضاوت داور معترض بودند، گفت: برای من عجیب است که چنین حرفی زده می گردد، چرا که ما به قضاوت داور معترض بودیم ولی داوری به ضرر ما تمام شد و امیدوارم کارشناسان در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام نمایند.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا ضربه کرنر شما مستقیم به درون دروازه رفت یا به کسی برخورد کرد؟ اضافه کرد: تا آنجا که من دیدم، ضربه من به صورت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس شد.

عباسیان در سرانجام اظهار داشت: ما در این دیدار مستحق شکست نبودیم و می توانستیم به تساوی هم دست پیدا کنیم که با بدشانسی، یک امتیاز را از دست دادیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داوری به ضرر سایپا بود، نمی دانم چرا طرفداران پرسپولیس معترض بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری به ضرر سایپا بود، نمی دانم چرا طرفداران پرسپولیس معترض بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید