حناچی: تقویت اشتراکات کلان شهرها منشا تحولات خوبی می شود

به گزارش وبلاگ افرا، خبرنگاران آنلاین:شهردار تهران در نشست معاونین خدمات شهری کلانشهرهای کشور بر تقویت اشتراکات این حوزه تاکید کرد.

حناچی: تقویت اشتراکات کلان شهرها منشا تحولات خوبی می شود

به گزارش شهرنوشت، سی و ششمین جلسه معاونین خدمات شهری و محیط زیست کلان شهرهای ایران، با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، مجتبی یزدانی رئیس کمیسیون خدمات شهری کلانشهرها، کمال مرادی دبیر کل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران و معاونین خدمات شهری کلان شهرها، دوشنبه 14 مرداد در محل شهرداری تهران برگزار شد.

پیروز حناچی در این نشست گفت: بخشی از فعالیت های کلان شهرها در حوزه هایی چون تجهیزات آتش نشانی، خدمات شهری، پسماند، فضای سبز و ... اشتراک دارند. اگر تمام کلان شهرها این اشتراکات را دنبال کنند، اتفاقات خوبی رخ می دهد.

او اضافه نمود: می توانیم با تقویت اشتراکات، تحولات خوبی را رقم بزنیم. به عنوان مثال در کلان شهرهای تهران و مشهد کارخانه واگن سازی داریم و می توانیم با تقویت چنین اشتراکاتی، مسائل بیکاری را رفع کنیم. همچنین می توانیم شرکت های دانش بنیان و ... را تقویت کنیم و با پیوستن این خدمات به یکدیگر اقدامات بهتری انجام دهیم.

شهردار تهران مطرح نمود: با تقویت این فعالیت ها شهرهای کوچک تر هم بهره مند می شوند و این مسائل باید در کمیسیون کلان شهرها، پیگیری شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "حناچی: تقویت اشتراکات کلان شهرها منشا تحولات خوبی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حناچی: تقویت اشتراکات کلان شهرها منشا تحولات خوبی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید