حالت نیو گیم پلاس فقط یکی از قابلیت های جدید آپدیت اسپایدرمن است

به گزارش وبلاگ افرا، حالت نیو گیم پلاس بازی اسپایدرمن، همانطور که قول داده شده بود، برای این بازی عرضه شده است. در کنار این حالت جدید، آپدیت جدید بازی Spider-Man هم چنین یکی دو قابلیت دیگر را هم به بازی اضافه می نماید.

حالت نیو گیم پلاس فقط یکی از قابلیت های جدید آپدیت اسپایدرمن است

در کنار آپدیت جدید بازی اسپایدرمن، اولین بسته الحاقی داستانی آن هم به اسم The Heist عرضه شده است که روی شخصیت بلک کت و مبارزه اسپایدرمن با او تمرکز دارد.

حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) اسپایدرمن به بازی نماینده ها اجازه می دهد تا با حفظ لباس ها، گجت ها، مهارت ها و دستکاری هایی که آزاد نموده اند، یک بازی جدید را آغاز نمایند؛ طوری که برای مثال از همان ابتدای کار می توان از آخرین لباس آزاد شده استفاده کرد و اسپایدرمن را در میان پرده های ابتدای بازی، با لباس های تازه ای دید.

یک درجه سختی تازه هم به بازی اضافه شده و درجه سختی آسان هم کمی آسان تر شده است. درجه سختی جدید Ultimate Difficulty سخت ترین حالت بازی خواهد بود. از آن طرف هم درجه سختی آسان، با توجه به بازخورد بازی نماینده ها، حتی ساده تر شده است.

آپدیت جدید بازی، دو تروفی تازه هم به آن اضافه می نماید. یک تروفی جدید برای تمام کردن بازی روی حالت نیو گیم پلاس است و یک تروفی دیگر هم برای اتمام بازی روی درجه سختی Ultimate آن.

تغییرات کوچک و بزرگ در آپدیت جدید بازی اسپایدرمن کم نیستند. فیلترها، استیکرها و قاب های جدیدی به حالت عکاسی بازی اضافه شده اند. هم چنین می توان استیکرها را چرخاند. امکان استفاده از کلید جهت دار چپ به عنوان یک میان بر برای ورود به حالت عکاسی هم یکی دیگر از تغییرات آپدیت جدید بازی است.

حل مجموعه زیادی از باگ های فنی و بالانس میزان سلامتی و قدرت حرکات مختلف اسپایدرمن هم از دیگر تغییرات آپدیت جدید است.

بازی Spider-Man به صورت انحصاری روی پلی استیشن4 عرضه شده و چه از سوی منتقدان و چه از سوی بازی نماینده ها بازخورد شگفت انگیزی گرفته است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "حالت نیو گیم پلاس فقط یکی از قابلیت های جدید آپدیت اسپایدرمن است" امتیاز دهید

4 کاربر به "حالت نیو گیم پلاس فقط یکی از قابلیت های جدید آپدیت اسپایدرمن است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت نیو گیم پلاس فقط یکی از قابلیت های جدید آپدیت اسپایدرمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید