تدارک شبکه نمایش با پخش فیلم هایی با مضامین مهر و رحمت

به گزارش وبلاگ افرا، خبرگزاری خبرنگاران- شبکه نمایش، به مناسبت پیش رو بودن هفته وحدت فیلم هایی با موضوع مهر و مروت را در جدول پخش خود قرار داده است.

تدارک شبکه نمایش با پخش فیلم هایی با مضامین مهر و رحمت

به گزارش خبرگزاری وبلاگ افرا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، جدول پخش این شبکه به توضیح زیر است

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 3 تا آدینه 9 آبان ماه با عناوین: شوخی ممنوع، بیست و چهار، شغل شریف، جزیره گنج، کودک قهرمان، مومیایی 3 و دایان باخ از این شبکه پخش خواهد شد.

ساعت 19:

فیلم هایی این هفته شبکه نمایش با موضوع مهر و رحمت و دوستی به ترتیب از شنبه تا آدینه: دست های خالی، پدران و پسران، مریم و میتیل، پسر کاراته باز، حلال و حرام، پدینگتون 2 و اعجوبه هستند.

ساعت 21:

در بخش صحنه گران شبکه نمایش این هفته به مرور آثار دواین جانسون یکی از پیروز ترین و پردرآمدترین بازیگران دنیا خواهد پرداخت.

فیلم های این بازیگر که به ترتیب از شنبه تا آدینه پخش می شوند: آسمان خراش، تعقیب کوبنده، پیش به سوی کوه، امپایر استیت، جومانجی، به جنگل خوش آمدید، سن آندریاس و خشم هستند.

ساعت 23:

در بخش فیلم های جذاب این هفته شبکه نمایش فیلم های: واحد مبارزه با پولشویی، از فراز قله، پسران بد 1، ساعت شلوغی 3، پنگوئن های آقای پاپر، سرخ پوست و مرد عنکبوتی: دوراز خانه از این شبکه پخش خواهد شد.

ساعت 1بامداد:

فیلم های کلاسیک این شبکه فرار از زندان آلکاتراز، داروشناس عظیم، آناند، مردان شکوهمند در ماشین های پرنده، پیش به سوی بانک، حرفه ای ها و مری پاپینز به ترتیب از شنبه تا آدینه به روی آنتن می فرایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تدارک شبکه نمایش با پخش فیلم هایی با مضامین مهر و رحمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک شبکه نمایش با پخش فیلم هایی با مضامین مهر و رحمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید