اختصاصی خبرنگاران ، کالدرون نرم شد

به گزارش وبلاگ افرا، کالدرون نرم شد و در این صورت او قرارداد جدیدی تا خاتمه فصل منعقد می نماید؛ قراردادی با همان ارزش اقتصادی سابق و بدون اینکه افزایش داشته باشد.

اختصاصی خبرنگاران ، کالدرون نرم شد

به گزارش وبلاگ افرا، در شرایطی که هیچکدام از شرایط گابریل کالدرون برای ادامه همکاری با پرسپولیس محقق نشده بود، این مربی اقدام به فسخ یکطرفه قراردادش با سرخپوشان کرد و در حال حاضر رسما سرمربی پرسپولیس نیست. با این وجود ظاهرا اعلام آمادگی افشین پیروانی برای کناره گیری و نیز غیبت او در جلسه تمرینی امروز چهارشنبه، در کنار واریز باقی مانده قسط اول قرارداد این مربی باعث شده احتمال بازگشت او به ایران تا 50 درصد افزایش پیدا کند.

بر اساس شنیده های خبرنگار وبلاگ افرا، کالدرون به زودی جلسه ای با مدیران پرسپولیس (احتمالا در ترکیه) خواهد داشت تا در صورت تفاهم به تیم برگردد. در این صورت او قرارداد جدیدی تا خاتمه فصل منعقد می نماید؛ قراردادی با همان ارزش اقتصادی سابق و بدون اینکه افزایش داشته باشد.

نکته آخر اینکه گویا حفظ کالدرون خط قرمز ترسیم شده از سوی وزارت ورزش برای محمدحسن انصاری فرد به حساب می آید و این مساله در عبور او از دوست قدیمی اش یعنی افشین پیروانی بی تاثیر نبوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اختصاصی خبرنگاران ، کالدرون نرم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاصی خبرنگاران ، کالدرون نرم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید