آغاز فعالیت اکیپ های 24گانه نظارتی در شهر اهواز

به گزارش وبلاگ افرا، خبرنگاران/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل کرونا در اهواز گفت: جلوگیری اصناف اهواز از ورود افراد بدون ماسک برای پیشگیری از کرونا ضرورت دارد.

آغاز فعالیت اکیپ های 24گانه نظارتی در شهر اهواز

حسن احمدی در حاشیه گشت نظارت ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در اهواز که دوشنبه شب انجام شد، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی اظهار کرد: جلوگیری اصناف اهواز از ورود افراد بدون ماسک برای پیشگیری از کرونا ضرورت دارد. اصناف ضروری از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و در صورت مشاهده تخلف با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از فرمانداری اهواز، وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان، اکیپ های بیست و چهار گانه در شرق و غرب اهواز متشکل از مراکز بهداشت، سازمان صمت، نیروی انتظامی و اداره اماکن، اتاق اصناف، شهرداری اهواز، جمعیت هلال احمر، سپاه و فرمانداری اقدام به اجرای گشت های مشترک کرده اند که در اولین روز، تذکرات و اخطارهایی داده شد و تعدادی از اصناف نیز پلمب شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز گفت: انتظار داریم گروه های شغلی غیرضروری با ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز همکاری کنند تا بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم و از این پیک خارج شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آغاز فعالیت اکیپ های 24گانه نظارتی در شهر اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فعالیت اکیپ های 24گانه نظارتی در شهر اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید