پخش زنده کنفرانس اپل؛ معرفی آیفون های 2018

به گزارش وبلاگ افرا، کنفرانس اپل برای معرفی آیفون های جدید احتمالا یکی از مهم ترین و پرمخاطب ترین همایش های سالیانه دنیای تکنولوژی است. اپل هر ساله جدیدترین محصولات خود را در ماه سپتامبر در کنفرانسی با شکوه معرفی می نماید و میلیون ها نفر در سراسر دنیا به تماشای این کنفرانس می نشینند. کنفرانس سال 2018 اپل شب چهارشنبه 21 شهریور ماه راس ساعت 21:30 به وقت ایران در محل تئاتر استیو جابز در اپل پارک برگزار خواهد شد.

پخش زنده کنفرانس اپل؛ معرفی آیفون های 2018

پیش بینی می گردد اپل در این کنفرانس دست کم 3 آیفون جدید و نسل چهارم اپل واچ را معرفی کند. براساس گزارشات منتشر گردیده آیفون های جدید زبان طراحی مشابه گوشی پرچمدار سال گذشته اپل یعنی آیفون X خواهند داشت. یکی از این آیفون ها احتمالا صفحه نمایش 6.5 اینچی خواهد داشت که در این صورت بزرگ ترین صفحه نمایش در تاریخ آیفون ها خواهد بود. پیش بینی می گردد آیفون 6.5 اینچی آیفون مکس نامگذاری گردد.

براساس اخبار منتشر گردیده اپل واچی که در این کنفرانس رونمایی می گردد طراحی متفاوتی نسبت به 3 نسل قبلی اپل واچ خواهد داشت و علاقمندان بی صبرانه منتظر دیدن اپل واچ جدید هستند.

تمام این اخبار و شایعات منتشر گردیده در کنار غافلگیری هایی که اپل همواره برای مخاطبان خود دارد کنفرانس سالانه اپل را به یک رویداد بسیار پرهیجان تبدیل می نماید. اگر شما هم از علاقه مندان دنیای تکنولوژی یا از هواداران پروپاقرص اپل هستید می توانید این مراسم را به صورت زنده در سایت وبلاگ افرا مگ تماشا کنید. در این مراسم کارشناسان وبلاگ افرا به مرور جدیدترین خبرها و ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص اتفاقاتی که در این مراسم رخ می دهد خواهند پرداخت.می توانید تا پیش از شروع کنفرانس اپل و برای کسب اطلاعات بیشتر از آنچه در این مراسم اتفاق می افتد، مقاله 5 چیزی که از مراسم این هفته اپل انتظار داریم را مطالعه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "پخش زنده کنفرانس اپل؛ معرفی آیفون های 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده کنفرانس اپل؛ معرفی آیفون های 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید