مهدی ترابی: بعید است به السد نرسم

به گزارش وبلاگ افرا، التهاب پایم کاهش یافته و خوشبختانه شرایطم خیلی بهتر شده است.در تمرین دوشنبه آخرین تست را خواهیم داشت و در صورتی که کادرفنی و پزشکی صلاح بدانند برابر السد مسئله ای نخواهم داشت.

مهدی ترابی: بعید است به السد نرسم

ترابی به السد می رسد؟

مهدی ترابی که طی هفته های اخیر نمایش موفقی در ترکیب پرسپولیس داشت، برابر نساجی مازندران دچار مصدومیت شد تا حضورش برابر السد در ابهام قرار بگیرد. وینگر ملی پوش و تکنیکی پرسپولیس که در نیمه دوم دیدار با نساجی به ترکیب این تیم اضافه شد و توانست با حرکات خود تیم را برای دست یابی به گل تساوی یاری کند، در برخورد با دروازه بان حریف دچار مصدومیت شدیدی شد تا حضورش در جدال با السد قطر در ابهام قرار داشته باشد.

کادرپزشکی پرسپولیس پیش از بازگشت از قائمشهر مراحل درمانی مقدماتی روی این بازیکن را آغاز کردند. دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس البته این امید را به برانکو داده تا شرایط بازگشت زودهنگام این بازیکن را به تمرینات گروهی فراهم کند. هرچند برانکو بعد از مشاهده مصدومیت این بازیکن در نشست خبری بعد از بازی مدعی شده بود ترابی بازی با السد قطر را در هفته دوم لیگ قهرمانان از دست داده است.

حضور مهدی ترابی در تمرین روز شنبه، هرچند با خروج از پروسه ریکاوری گروهی همراه بود اما این امیدواری را ایجاد کرد تا پرسپولیس بتواند برای دقایقی از این هافبک تاثیرگذار در ترکیب سود ببرد. بازیکن شماره 9 پرسپولیس تمام طول تمرین روز شنبه را به قدم زدن و ریکاوری با آنالیزور تیمش پشت سر گذاشت.

ترابی درباره شرایط آسیب دیدگی اش و اینکه به بازی مقابل السد می رسد یا نه می گوید: التهاب پایم کاهش یافته و خوشبختانه شرایطم خیلی بهتر شده است. همانطور که علیرضا بیرانوند هم گفت مسئله ای ندارم! (دروازه بان ملی پوش پرسپولیس روز گذشته در ویدئویی مشترک با این بازیکن مدعی شده بود این بازیکن قادر به همراهی تیم در بازی با السد است). با این حال اکنون کنار سایر بازیکنان هستم و تیم را در سفر به دوحه همراهی خواهم کرد. در تمرین دوشنبه آخرین تست را خواهیم داشت و در صورتی که کادرفنی و پزشکی صلاح بدانند برابر السد مسئله ای نخواهم داشت.

-

پرسپولیس بازی حساسی را مقابل السد برگزار خواهد نمود. دیداری به میزبانی حریف قدرتمند قطری. ترابی درباره این بازی هم صحبت می نماید: تیم ما وضعیت خوبی دارد و برای بازی با السد خودمان را آماده می کنیم. ما در تهران دو امتیاز حساس را برابر پاختاکور از دست دادیم و حالا دنبال جبران هستیم. می دانیم که در قطر بازی سختی داریم، چون السد یکی از تیم های قدیمی و خوب در فوتبال آسیاست. با این حال به چیزی جز برد فکر نمی کنیم. اعتقاد من بر این است که می توانیم السد را شکست بدهیم.

مهدی ترابی در واکنش به این موضوع که شکست مقابل السد ممکن است کار پرسپولیس را برای صعود سخت کند، می گوید: هیچ تیمی قبل از آغاز مسابقه به باخت فکر نمی نماید. ما پرسپولیس هستیم، تیمی که فصل گذشته فینالیست آسیا شد. مطمئناً انگیزه زیادی برای برد داریم و هدف مان این است که از گروه مان صعود کنیم. این هدف ما در لیگ قهرمانان آسیا است. همچنین در لیگ برتر و جام حذفی هم کوشش می کنیم تا نتایج درخشانی کسب کنیم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. کسب هر 3 جام هدف ما در این فصل است.

-

مدتی است که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به قضاوت داورها اعتراض می نمایند. ترابی اما از این قاعده مستثنی است:من یک بازیکن هستم و کارشناسان بهتر می توانند در خصوص داوری صحبت نمایند. فقط امیدوارم پرسپولیس دیگر از داوری و سوت های اشتباه ضرر نکند. ما همواره دوست داریم عدالت در زمین مسابقه پیاده گردد.

آیا پرسپولیس می تواند برای سومین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر گردد؟ ترابی در پاسخ می گوید: پرسپولیس برای کسب سومین قهرمانی پی درپی همه چیز دارد. هر چند رقابت فشرده است و دیگر مدعیان هم چشم به قهرمانی دارند ولی امیدوارم تیم ما در قهرمانی هت تریک کند.

-

از وقتی ترابی به پرسپولیس آمده، در ترکیب اصلی تیم حضور داشته اما هرگز درخشش گذشته را به نمایش نگذاشته. ترابی در این خصوص می گوید: هدف من خوشحالی طرفداران و راضی نگه داشتن کادر فنی است. در این زمینه باید کادر فنی صحبت کند ولی زمان می خواهم تا خودم را بیشتر نشان بدهم. هر بازیکنی وقتی به تیم جدیدی می رود طبیعتاً احتیاج به زمان دارد. من که به آینده ام در پرسپولیس خوشبین هستم.

670-11

منبع: ایران ورزشی

به "مهدی ترابی: بعید است به السد نرسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی: بعید است به السد نرسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید