مارکار آقاجانیان: یمن تا آخرین لحظه مقابل ما جنگید، حسینی را تعویض کردیم تا مصدومیتش تشدید نشود

به گزارش وبلاگ افرا، مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید به یمن احترام گذاشت، چرا که آنها تا آخرین لحظه از بازی با تمام وجودشان در زمین جنگیدند.

مارکار آقاجانیان: یمن تا آخرین لحظه مقابل ما جنگید، حسینی را تعویض کردیم تا مصدومیتش تشدید نشود

به گزارش وبلاگ افرا، مارکار آقاجانیان در خاتمه دیدار ایران و یمن که با پیروزی 5 بر صفر تیم کشورمان به اتمام رسید، گفت: به هرحال بازی اول در هر تورنمنتی سخت است. دیدید در گروه های دیگر چه نتایجی به دست آمد. به همین خاطر هم در آغاز بازی استرسی در تیم ما وجود داشت که بعد از گل اول شرایط عادی شد. به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می گویم، چون واقعاً عالی کار کردند. یمنی ها را هم دیدید که تا خاتمه بازی با تمام وجودشان می جنگیدند. باید به آنها احترام گذاشت. در کل این بازی برای ما آغاز خوبی در گام نخست بود.

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از وبلاگ افرا مبنی بر اینکه تیم ملی در بازی اول خود طوری نتیجه گرفت که ترس به جان حریفانش انداخت، اضافه کرد: گفتم که بازی اول همیشه سخت است و چون گل اول را زود به ثمر رساندیم، کارمان در ادامه راحت تر شد. دوباره به بازیکنان تیم ملی تبریک می گویم و یک تشکر هم از طرفداران دارم که امروز حسابی ما را تشویق کردند.

آقاجانیان با اشاره به بازی آینده ایران با ویتنام نیز توضیح داد: ما این تیم را تحلیل و بررسی کردیم و آنها را تیمی سرعتی دیدیم. قطعاً بازی فردای آنها را هم خواهیم دید. از الان نیز همه تمرکزمان روی بازی با ویتنام است.

مربی تیم ملی در خاتمه راجع به تعویض بین دو نیمه مجید حسینی اعلام نمود: او مسئله ای خاصی ندارد. حسینی کمی از قبل مصدومیت داشت که خواستیم تشدید نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مارکار آقاجانیان: یمن تا آخرین لحظه مقابل ما جنگید، حسینی را تعویض کردیم تا مصدومیتش تشدید نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکار آقاجانیان: یمن تا آخرین لحظه مقابل ما جنگید، حسینی را تعویض کردیم تا مصدومیتش تشدید نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید