حلالی: باید به شرف برانکو درود فرستاد

به گزارش وبلاگ افرا، اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس درباره برانکو می گوید: برانکو می توانست از پرسپولیس برود و به بت تبدیل گردد اما او در این شرایط اقتصادی و با تیمی که کوهی از مسائل داشت به کارش ادامه داد.

حلالی: باید به شرف برانکو درود فرستاد

به گزارش وبلاگ افرا ، موفقیت پرسپولیس در دور رفت رقابت های نیمه نهایی آسیا، با شرایط سختی که این تیم داشت، به مراتب دلنشین تر شد. حالا کسی نیست که درباره پیروزی سرخ ها در قطر حرف بزند و آن را به حساب برانکو نگذارد. کسی که با دستان خالی از روی سکو، تیم میلیاردی السد را شکست داد. اسماعیل حلالی، یکی از پیشکسوتانی است که همه این ها را به خاطر مردانگی برانکو می داند و درباره اش این طور می گوید: متاسفانه مسائلی برای پرسپولیس درست نموده اند که کار به اینجا رسیده است. من در زندگی ام ندیده بودم بازیکنی در یک تیم سرما بخورد و مهره ای برای جایگزینی در تیم نداشته باشید. آن افرادی که مقصر رقم خوردن این مسائل بودند الان به دنبال زندگی شان رفتند. نمی دانم به آنها باید چه گفت که تیم را با این مسائل روبرو نموده اند.

او به ماندن برانکو اشاره می نماید: باید به شرف افرادی که کنار این تیم ماندند درود فرستاد. برانکو می توانست از پرسپولیس برود و با دو قهرمانی که بدست آورده بود به بت تبدیل گردد اما او در این شرایط اقتصادی و با تیمی که کوهی از مسائل داشت به کارش ادامه داد. او واقعا مردانگی کرد. شاید خود ایرانی ها هم این کار را نمی کردند. او آنقدر شرف داشت که ایستاد و با 13-12 بازیکن کار را پیش برد.

اسماعیل حلالی، معتقد است که بازیکنان پرسپولیس باید الگویی برای عملکرد فوتبالیست ها در محدودیت باشند. او در همین رابطه می گوید: بازیکنان و مربیان پرسپولیس می توانند به الگویی تبدیل شوند و نشان دهند که در محدودیت ها به چه شکلی باید کار کرد. در اواخر دهه 70 در مرحله نیمه نهایی آسیا در شرایطی که تا دقیقه 85 یک بر صفر از سامسونگ پیش بودیم با دریافت دو گل بازی را واگذار کردیم و به فینال نرسیدیم هنوز به نوعی از آن بازی عقده در دل دارم و دائم حسرتش را می خورم. مقابل السد که به پیروزی رسیدیم به نوعی از این بابت راحت شدم. قسمت اعظمی از راه را طی کردیم و یک نیمه سخت و نفس گیر باقی مانده است.

350 - 2

منبع: ایران ورزشی

به "حلالی: باید به شرف برانکو درود فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلالی: باید به شرف برانکو درود فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید