حضور دختران اسکیت باز کرمانی در رقابت های استعدادهای برتر کشور

به گزارش وبلاگ افرا، تیم منتخب اسکیت سرعت دختران استان کرمان در مسابقات استعدادهای برتر کشور که به میزبانی بندرعباس در حال برگزاریست، حضور دارد.

حضور دختران اسکیت باز کرمانی در رقابت های استعدادهای برتر کشور

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گفت: رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در امسال از سوی دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان طراحی شده است که در این طرح ملی با حضور 32 فدراسیون ورزشی در 68 رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان به میزبانی استان های کشور برگزار می گردد و در واقع بزرگترین رویداد داخلی ورزش کشور با شعار ورزش، دوستی، آینده ای بهتر رقم می خورد.

وی اضافه نمود: بر این اساس، المپیاد استعدادهای برتر ورزشی رشته اسکیت متشکل از ورزشکاران منتخب همه استان ها هفته اول آذرماه به میزبانی بندرعباس برگزار می گردد تا 780 ورزشکار در گروه سنی 12 تا 15 سال اعم از دختران و پسران با هم رقابت نمایند.

آشورماهانی توضیح داد: تیم اسکیت سرعت دختران استان کرمان با ترکیب مبینا ملک پور، سارا محمدی، یاسمن پایندان، درسا صافی، پریناز افشارخیز، فرزانه اشرف زاده، آیسا اسماعیلی و ستایش محمد امینی به سرمربیگری صبا نقوی و سرپرستی مریم عباسی پس از پشت سر گذاشتن 3 مرحله اردوی آماده سازی در کرمان، دیروز عازم شهرستان بندرعباس شد تا در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس با حریفان خود به رقابت بپردازد .

وی یادآور شد: این مسابقات در 4 رده سنی (82 تا 85) از امروز ششم آذر شروع شده است و تا عصر هشتم آذر ادامه دارد تا تکلیف نفرات برتر هر یک از رده های سنی تعیین گردد.

آشورماهانی در بخش دیگری از سخنانش به حضور داور کرمانی در این رقابت ها اشاره نمود و اضافه نمود: بنا به اعلام فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران، عادله ادب نژاد از کرمان در مسابقات استعدادهای برتر کشور در رشته اسکیت سرعت بانوان قضاوت خواهد نمود.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور دختران اسکیت باز کرمانی در رقابت های استعدادهای برتر کشور" امتیاز دهید

3 کاربر به "حضور دختران اسکیت باز کرمانی در رقابت های استعدادهای برتر کشور" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دختران اسکیت باز کرمانی در رقابت های استعدادهای برتر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید