حضور بازیکن آفریقایی در جمع آبی پوشان با هزار اما و اگر، ادامه تصمیمات دقیقه نودی در استقلال

به گزارش وبلاگ افرا، بازیکن مدنظر استقلال درحالی برای پیوستن به این تیم وارد ایران شده که در روز آخر جابجایی قرار داریم.

حضور بازیکن آفریقایی در جمع آبی پوشان با هزار اما و اگر، ادامه تصمیمات دقیقه نودی در استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ افرا, آیاندا پاتوسی بازیکن مدنظر استقلال در خط میانی صبح امروز (شنبه) وارد کشور شد تا به این تیم بپیوندد. طبق خبری که باشگاه استقلال پیش از این اعلام نموده بود, قرار است این بازیکن در صورت قبولی در تست های پزشکی باشگاه و صدور مجوز از سوی ایفمارک، قرارداد خود با باشگاه استقلال را به امضا برساند.(لینک مطلب) این درحالی است که امروز (شنبه- 13 بهمن ماه) فصل جابجایی زمستانی به خاتمه می رسد و تعیین نیست این بازیکن اهل آفریقای جنوبی که راهی طولانی برای حضور در ایران را طی نموده و طبیعتاً دچار خستگی است چطور می خواهد در این فرصت کم در این تست ها شرکت و نمره قبولی کسب کند. در این زمینه باید به این نکته توجه کرد که ساعت بیولوژیکی بدن این بازیکن هم هنوز تنظیم نشده است.

آیا جواب تست های پزشکی ایفمارک و باشگاه استقلال اینقدر زود صادر می گردد که مدیران باشگاه استقلال بعد از تایید وضعیت جسمانی این بازیکن اقدام به ثبت قرارداد با او خواهند کرد؟ پاسخ قطعا منفی است و با این شرایط اگر این بازیکن مصدومیت داشته باشد چگونه می توان مشکل را حل کرد؟ چرا کار جذب بازیکن در استقلال به دقیقه 90 کشیده شده و اگر مسئله ای پیش آید چه کسی جوابگو خواهد بود؟ از هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال که البته هنوز جلسه ای تشکیل نداده اند، این سؤال را داریم که تا چه زمانی قرار است کارهای دقیقه نودی در استقلال ادامه پیدا کند؟ با توجه به سفر این بازیکن به تهران، او باید امروز قراردادش را ببندد و درخواست صدور مجوز بازی اش هم داده گردد. اگر مسئله ای در تست پزشکی پیش آید با وجود عقد قرارداد چه تصمیمی درباره این بازیکن گرفته می گردد؟ آیا قرار است بعد از تغییر و تحولات در هیئت مدیره بازهم تصمیمات دقیقه نودی در این باشگاه ادامه داشته باشد؟ آیا هیئت مدیره برای برطرف این مشکل برنامه ای دارد؟

درست است که مسئولان استقلال با توجه به اتفاقات گذشته می خواهند با وسواس بازیکن خارجی جذب نمایند اما اینکه این وسواس آنقدر زیاد گردد که کار به دقیقه 90 برسد، حکایت افتادن از آن طرف بام است.

دریافت عکس با این بازیکن نشان می دهد حضور این بازیکن در استقلال قطعی شده است, آن هم در حالی که این بازیکن تازه وارد هنوز در تمرین آبی پوشان حاضر نشده و در تست های پزشکی نیز شرکت ننموده است. باید دید خاتمه این ماجرا چه خواهد شد؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور بازیکن آفریقایی در جمع آبی پوشان با هزار اما و اگر، ادامه تصمیمات دقیقه نودی در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بازیکن آفریقایی در جمع آبی پوشان با هزار اما و اگر، ادامه تصمیمات دقیقه نودی در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید