حضور 40 هزار نفری طرفداران، تشویق شدید حاج صفی بعداز5سال در تبریز

به گزارش وبلاگ افرا، دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و استقلال خوزستان از ساعت 17:40 امروز در حضور بیش از 40 هزار نفر از طرفداران تیم سرخ پوش شروع شد.

حضور 40 هزار نفری طرفداران، تشویق شدید حاج صفی بعداز5سال در تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی در نیمه نخست با نتیجه پر گل سه بر صفر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید. گل های این بازی را علی عبدالله زاده (20) و آنتونی استوکس(35 و 40) از تراکتورسازی به ثمر رساندند.

امروز از سوی طرفداران تک تک بازیکنان تراکتورسازی قبل از شروع بازی به شدت تشویق شدند. تشویق جان توشاک که به تازگی از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا داده بود از دیگر حاشیه های این بازی بود.

امروز همچنین تقوی سرمربی موقت تراکتورسازی نیز از سوی طرفداران تشویق شد. این دومین بازی است که تقوی به عنوان سرمربی تراکتورسازی را راهنمایی می کند.

یکی از بازیکنان محبوب تراکتورسازی سوگیتا بازیکن ژاپنی تراکتورسازی است که به وی لقب سوباسا از سوی طرفداران داده گردیده است. سوباسای تبریزی ها امروز به شدت از سوی طرفداران حاضر در استادیوم تشویق شد.

احسان پهلوان امروز در این بازی نیمکت نشین است ولی با این وجود به شدت از طرف طرفداران قبل از شروع بازی تشویق شد.

یکی دیگر از حاشیه های بازی امروز مربوط به احسان حاج صفی است که وی بعداز شش سال که دوباره به تراکتورسازی بازگشته است به شدت از سوی طرفداران در تبریز تشویق شد.

گیت های بلیط فروشی در بازی امروز به تعداد کمتری تعبیه گردیده بود که همین امر باعث ایجاد صف های طویل در بیرون استادیوم گردیده بود. قیمت بلیط در بازی امروز دو هزار تومان بود.

با اینکه نیمه اول در حال تمام شدن بود ولی باز هم طرفداران درحال ورود به استادیوم بودند.

فروش ساندویچ های کالباس با قیمت 10 و 15 هزار تومانی نیز امروز به سوژه طرفداران تبدیل گردیده بود و آنها به این وضعیت گرانی ساندویچ و آب میوه و آب معدنی معترض بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور 40 هزار نفری طرفداران، تشویق شدید حاج صفی بعداز5سال در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 40 هزار نفری طرفداران، تشویق شدید حاج صفی بعداز5سال در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید